Gå til innhold

Colin McRae Rally 3 for vanskelig i andre sesong?

The man!

Anbefalte innlegg

er det bare meg eller er dette spillet for vankelig i andre sesong?

jeg har bare vunnet ett løp (i andre sesong), og da fikk jeg ikke ny bil engang!

jeg har til og med opplevd at maskinen har jukset,

plutselig var en bil 2 minutt foran alle de andre!

ver litt TJOMMI da.

[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-24 23:48 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har helt rett, og jeg mistenker den i å "rette" de andre bilene etter hvordan du selv kjører.

Har selv kjørt ett løp perfekt (liksom helt perfekt), og så vinne 1,5 sek foran nestemann. I neste løp kjører jeg meget dårlig og krasjer 4-5 ganger, og så vinner jeg med 20 sekunder...

Ganske dårlig det der...:sad:

Lenke til kommentar

Enig, utrolig frustrerende! Mistenker at GT3 gjør noe lignende også. Er mistenkelig lett å ta igjen biler foran deg, men i det du kommer forbi ligger de toppen 2-3 sekunder bak resten av løpet (med mindre bilen din er totalt overlegen).. Blant annet derfor er jeg litt uenig i at GT3 er så sinnsykt realistisk (som mange mener).. Trist at spillutviklere faller for fristelsen til å løse det på denne måten. Det er selvfølgelig ønskelig med litt motstand, men da skal det være fordi motstanderne er gode, ikke fordi de henger etter deg som i en strikk! :sad:

Lenke til kommentar

Dette er ikke et "jeg elsker Xbox..så mye bedre enn PisStation2"-innlegg, men i Sega GT 2002 er det faktisk like vanskelig/lett å kjøre forbi biler som det er å holde seg foran dem. Eneste som trekker ned på Sega er at spillet er litt for kort/lett, sett bort i fra førerkorttestene, som kan være ganske vanskelige. Ettersom det ikke er noen førerkorttester i sesong 2, går denne ganske fort.

Er det noen som vet om det har noe å si hvilken rank man får på førerkorttestene på Sega GT '02?

Lenke til kommentar

Har den følelse i GT3 ja. Lette å ta de igjen helt til du er i ryggen på de, og så begynner slitet. Har følelsen at det kommer litt ann på om du kjører Klasse B løp eller IA.

Men kan ikke si jeg fikk denne i colin 3. Synes det var veldig bra. Har starta 3 sesongen (very hard). Tok første (normal) og andre sesongen (hard) på første forsøk.

Synes det var veldig bra laget. Fikk følelsen av at jeg fikk svi for hver minste feil. Og ble nødt til å slite med å ta igjen det tapte i de neste etappene i rallyet.

Lenke til kommentar

Greit nok at spilleprogram ikke er 100 % realistiske; hadde vel blitt noen frustrerte mennesker når bilen bare ryker helt uten videre også, for det skjer!

En annen ting om tempo i feks rally, ofte taper jo gutta 10 min på en punktering, differrensiert til "spilletid" blir det jo noen sekunder. En ting jeg savner: går du på trynet er løpet over, aldri sett en rallybil gå i mål etter en general rulling.

Ellers synes jeg spillene begynner å bli ganske bra..Stikker i sjappa etter WRC II i dag ..

Noen som har problemer med å få Logitech Momo ratter til å funke på ColinMcRae3??

Skal forresten ikke gå ann å vinne rally med knapper og spaker..!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-30 16:27, skrev The man!:

Quote:

Den 2002-11-27 09:26, skrev Rallyfan:

aldri sett en rallybil gå i mål etter en general rulling.

tror faktisk carlos sainz klarte det en gang.

Han er litt av en fyr, da. Husker bilen hans stoppa et par hundre meter fra mål. Han leda med et hav av tid og hadde bare trengt å få kjærra over målstreken for å vinne VM... Synd det ikke ser ut til at han får plass i noe fabrikksteam neste sesong! :sad:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-30 20:20, skrev The man!:

je, jeg skjønner ikke hvorfor Ford kvitter seg med alle de gode førerne sine (ok, kanskje de vil spare penger)

men egentlig gjør det ikke noe, jeg liker ikke Ford uansett
:grin:

Det er fordi Saintz og McRae er begynt å dra på årene. Derfor vil de satse på yngre og bedre førere. Ta foreksempel han finnen som kjører Focus RS. Han gjør det egentlig veldig bra.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-30 16:57, skrev Aasgaard:

Han er litt av en fyr, da. Husker bilen hans stoppa et par hundre meter fra mål. Han leda med et hav av tid og hadde bare trengt å få kjærra over målstreken for å vinne VM... Synd det ikke ser ut til at han får plass i noe fabrikksteam neste sesong! :sad:

Kunne han ikke bare sette kjerra i fri og dytte den over?? Eller er ikke det lov? AtW

Lenke til kommentar

Martin Markko er fra Estonia hvis det er han dere mener :grin:.

Som sagt, de dumper aldrende førere, beste alderen er når man er rundt 30-35 år. Mer enn det så blir man skeptisk i det meste av motorsport. Mcrae er 34 år :smile:. Dessuten koster de sikkert mer nå enn da de var unge. Du kan kjøpe hvilken som helst fører, men det garanterer deg ikke noe. Og vil en dyr og gammel fører kunne forsvare sin prislapp?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-30 16:57, skrev Aasgaard:

Quote:

Den 2002-11-30 16:27, skrev The man!:

Quote:

Den 2002-11-27 09:26, skrev Rallyfan:

aldri sett en rallybil gå i mål etter en general rulling.

tror faktisk carlos sainz klarte det en gang.

Var så forbanna på bilen at han slang hjelmen gjennom bakruta

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...