Tore Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) May I use the software on more than one computer at a time? The activation process supports installation on two machines. The Adobe product license agreement allows the primary user to install the product on a primary computer and also on a home or laptop computer for his or her use, provided that the two copies are not used simultaneously. While the activation process supports installing and activating Adobe software on two machines, the usage of the product on the second computer is restricted to the user who licensed the software. Allowing others to use a second copy of the software violates the product license agreement. Noen som faktisk har lovlig PS CS2 eller Elements 5 som kan forklare hvordan det med å bruke samme lisens på to pcer faktisk fungerer... Står at begge pcene ikke kan bruke PS samtidig... Hva forhindrer dette..? Hvordan "fører man over" lisensen mellom pcene.? Jeg har en Stasjonær & en Bærbar... Hjemme er jo begge på nett samtidig, men hvaom man er på tur uten internett å skulle redigert bilder, får man ikke overført nøkkelen.? Endret 4. januar 2007 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Noen som faktisk har lovlig PS CS2 eller Elements 5 som kan forklare hvordan det med å bruke samme lisens på to pcer faktisk fungerer... Står at begge pcene ikke kan bruke PS samtidig... Hva forhindrer dette..? Hvordan "fører man over" lisensen mellom pcene.? Jeg har en Stasjonær & en Bærbar... Hjemme er jo begge på nett samtidig, men hvaom man er på tur uten internett å skulle redigert bilder, får man ikke overført nøkkelen.? Jeg regner med at dette betyr at Adobe bare stoler nok på deg, ved at du bryter lisensavtalen ved å bruke programmet på to maskiner samtidig. Det er vel bare ved installasjon at du trenger tilgang til Internet, så når du har installert programmet på begge maskinene kan du bruke det fritt, selv når du er på tur, bare du ikke kjører det opp på begge maskinene samtidig. Var noe tilsvarende opplegg på WordPerfect en gang i tiden, bare at det da ikke var begrenset til to maskiner. Det gjorde at man f.eks. kunne installere det på en stasjonær hjemme, en bærbar og jobbmaskinen, og forutsatt at man bare brukte en om gangen, var alle installasjonene lovlige. Antar det er samme opplegget her... Lenke til kommentar
Tore Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Ja det er vel mest sansynlig det.. Så når jeg kjøper Elements 5, så kan jeg bruke det på begge pcene uten noe avansert tullball... *følge med så ikke damen starter å redigere bilder samtidig som meg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå