HoaXed Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hællæ, Jeg og mange mange andre har problemer med at det trådløse kortet ikke vil reconnecte til aksess punktet noe som resulterer i at man mister den trådløse forbindelsen fram til man slår av og på dataen eller kortet. Har funnet feilkoden som er følgende; 828940828940 Problemet er bare engelsken min, hva skal jeg egentlig gjøre. Jeg fant også det samme på d-link sine sider _her__her_ hvor følgende bilde var Kan noen hjelpe meg å finne dette vinduet, for det er ikke der det sier at det skal være. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
b21a Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Har du gjort det som står i artikkelen til MS? (SP2) Høyreklikk ikonet for nettverkstilkoblingen din og trykk egenskaper, skal få vinduet du etterlyser til å komme frem. EDIT: Leste nok en gang igjenom hva du har skrevet, og hvis du ikke får opp det vinduet ved å gå inn på egenskaper for trådløstnettverkstilkobling vil jeg tro du ikke har oppdatert til SP2. Både MS og D-Link påstår at problemet er løst med SP2 Endret 4. januar 2007 av b21a Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Har du gjort det som står i artikkelen til MS? (SP2) Høyreklikk ikonet for nettverkstilkoblingen din og trykk egenskaper, skal få vinduet du etterlyser til å komme frem. EDIT: Leste nok en gang igjenom hva du har skrevet, og hvis du ikke får opp det vinduet ved å gå inn på egenskaper for trådløstnettverkstilkobling vil jeg tro du ikke har oppdatert til SP2. Både MS og D-Link påstår at problemet er løst med SP2 7639412[/snapback] Takk. Nå har jeg lagt inn service pack 2 norsk men kan ennå ikke finne det vinduet. Uff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå