Howard Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Nec lanserer GX2 Pro-serien med LCD-skjermer spesielt rettet mot hjemmebrukere og ivrige spillere. Les mer Lenke til kommentar
nitrometh Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Synes 17" og 19" var dyre med tanke på TN panel.. Lenke til kommentar
CeLiCiUm Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 ...og forskjellen mellom NEC 20WGX2 vs 20WGX2 Pro var igjen? Lenke til kommentar
Gummun Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 ...og forskjellen mellom NEC 20WGX2 vs 20WGX2 Pro var igjen? 7639294[/snapback] HDCP støtte eneste forskjell kan det se ut som? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 ...og forskjellen mellom NEC 20WGX2 vs 20WGX2 Pro var igjen? 7639294[/snapback] Så vidt så jeg ser så har Nec 20WGX2 støtte for USB på en eller annen måte. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Synes 17" og 19" var dyre med tanke på TN panel.. 7639285[/snapback] NEC pleier å legge seg i det øvre prissegmentet, men så har de ofte vist seg å holde litt høyere kvalitet enn gjennomsnittet også. Lenke til kommentar
brazir Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 I artikkelen er responstiden oppgitttil 6ms for Nec 20WGX2. I prislista er responstiden oppgitt til 12ms. Hvilken er riktig? Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det står 6 ms i pressemeldingen. Jeg fikser dette i prisguiden Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Kan dere sette inn riktig skjerm også på nyheten? Ikke den gamle modellen som er der nå. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Hehe, det ser faktisk ut til å være bildet som er linket til fra pressemeldingen for 20-tommer. NEC er ofte sene ute med bildet, dvs. de er raske med pressemeldingen her i norden, gjerne før apparatet nedover mot hovedkontoret er helt med. Jeg mener jeg har opplevd dette før, og har måttet mase meg til høyoppløste bilder av riktig produkt som har ankommet en ukes tid etter pressemeldingen. Produktene er alltid klin like bortsett fra teksten Endret 4. januar 2007 av enden Lenke til kommentar
MrBlue Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det står 6 ms i pressemeldingen. Jeg fikser dette i prisguiden 7639452[/snapback] Ehh...i pressemeldingen så er det grå til grå responstid, mens i prisguiden så pleier reponstiden å være sort-hvitt-sort (ofte høyere). Nå står det at de to er like i på sida til 20WGX2 pro i prisguiden...dette kan ikke være riktig... Lenke til kommentar
MrBlue Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Hvis man ser på denne siden så er responstiden 6ms grå-grå og 12ms svart-hvitt-svart http://www.nec-display-solutions.no/coreme...3646,group=LifD Altså så var det riktig det som stod i prisguiden tidligere. Endret 4. januar 2007 av MrBlue Lenke til kommentar
Gummun Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Da er altså responstiden redusert fra 12 ms til 6 ms i tillegg til usb og hdcp støtte. Den reduserte respontiden vil også føre til en endring i overdrive motoren. Har lest at man har ment at overdrive-motoren i gx2 kunne skape forstyrrelser/artifacts, så vi kan jo håpe at man har løst disse problemene med den nye modellen.. For min del har den manglende HDCP støtten vært største ankepunkt på den gamle modellen så syns denne ser riktig lovende ut Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Fysjom, jeg rydder opp etter meg og setter 12 igjen. Sånn er det når man sitter i halvørska hjemme syk og skal fikse på ting. Takk for infoen Lenke til kommentar
MrBlue Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Da er altså responstiden redusert fra 12 ms til 6 ms i tillegg til usb og hdcp støtte. Den reduserte respontiden vil også føre til en endring i overdrive motoren. Har lest at man har ment at overdrive-motoren i gx2 kunne skape forstyrrelser/artifacts, så vi kan jo håpe at man har løst disse problemene med den nye modellen.. For min del har den manglende HDCP støtten vært største ankepunkt på den gamle modellen så syns denne ser riktig lovende ut 7639522[/snapback] Responstiden er den samme på den nye som den gamle. Bare folka her som surrer litt med de to forskjellige måtene å måle responstiden på. 20WGX2 hadde også 6ms grå-grå. Lenke til kommentar
MrBlue Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Fysjom, jeg rydder opp etter meg og setter 12 igjen. Sånn er det når man sitter i halvørska hjemme syk og skal fikse på ting. Takk for infoen 7639524[/snapback] Bare hyggelig Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hadde aldri betalt så mye per tomme for en skjerm. Da holder jeg meg heller til billigere skjermer, med det tapet av kvalitet det medfører Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Lurer på når gode gamingskjermer skal komme med 20" UTEN Widescreen...... Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Lurer på når gode gamingskjermer skal komme med 20" UTEN Widescreen...... 7639573[/snapback] Hva er galt med widescreen? Alle spill kjører jo glatt i det uansett, samt mye bedre visning i windows. Har forgjengeren til den som omtales her og den er helt rå. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Lurer på når gode gamingskjermer skal komme med 20" UTEN Widescreen...... 7639573[/snapback] Hva er galt med widescreen? Alle spill kjører jo glatt i det uansett, samt mye bedre visning i windows. Har forgjengeren til den som omtales her og den er helt rå. 7639653[/snapback] Oppløsningen er mindre, og man mister deler av bildet oppe og nede. I tillegg scroller man mye mer opp og ned enn sidelengs (noe som knapt skjer på desktopen). Det er galt med ws.. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå