na1t Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 er det lurt å ta på en lcd skjerm? blir de lett skada? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Quote: Den 2002-11-24 21:12, skrev na1t:er det lurt å ta på en lcd skjerm? blir de lett skada? Nei, det er ikke lurt å ta på en LCD-skjerm. Og det verste, aller verste, er om du SER på den. Da kan den få et følelseladet og kort elektrisk sammenbrudd, den kan begynne å brenne og den tar også knekken på alle datamaskiner i en radius av 25 meter idèt den takker for seg. Ehm, nei, seriøst, det er ikke for smart å holde på og "leke med neglene" på bildeflaten akkurat, heller ikke skitne og fæle barnefingrer. Og ellers må de passes like godt på som hvilken som helst CRT skjerm... Lenke til kommentar
na1t Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 ikke vær så morsom a... ler meg neste ihjel her!? Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 JA det er LURT å ta på ein LCD skjerm :razz: Du må la skjermen føle seg som ein del av familien. Du må snakke om dine følelsar for skjermen og gje den ømme kjerteikn. Ein skjerm skal elskas og eras til døden skil dykk. Eg snakkar utav erfaring då eg nett har opplevd ei skilsmisse med min gamle skjerm... Ho fann ut at eg hadde eit forhold til TV-en. Ho tok med ungane skjermen til mobilen og digital klokka. Tv-en er no gravid. Dokteren seiar at det er ein mobiltelefon Eg og TV-en har intim kontakt kvar kveld. Lenke til kommentar
na1t Skrevet 25. november 2002 Forfatter Del Skrevet 25. november 2002 kan noen som ikke har like god humor som jan teigen svare på denne posten? Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Quote: Den 2002-11-24 22:04, skrev Navyshark:JA det er LURT å ta på ein LCD skjerm :razz:Du må la skjermen føle seg som ein del av familien. Du må snakke om dine følelsar for skjermen og gje den ømme kjerteikn. Ein skjerm skal elskas og eras til døden skil dykk.Eg snakkar utav erfaring då eg nett har opplevd ei skilsmisse med min gamle skjerm... Ho fann ut at eg hadde eit forhold til TV-en. Ho tok med ungane skjermen til mobilen og digital klokka. Tv-en er no gravid. Dokteren seiar at det er ein mobiltelefon Eg og TV-en har intim kontakt kvar kveld. HAHA. Okey.. kanskje eg har dårlige humor. Men eg trives ypperlig t det. *ler masse* Hmm.. hvorfor ta på skjermen? Jeg har nå hatt denne skjermen *peker på* i 5 år, har ikke tatt på den bortsett fra når jeg skal på LAN. Klarer meg bra, heldigvis så er dette en skjerm som liker å leve som en enstøing, og ikke rømmer fra meg. Pheu... Lenke til kommentar
ponke Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Men seriøst da, sitter du og ser på skjermen, og så ser du på skjermen etter svaret på spørsmål om du kan røre den? Du skal uansett ikke klæsje til skjermbildet, som jeg har sagt. Og det er et herk å vaske LCD-TFT skjermer. Blir diffus smuss igjen, som oftest. Og du skal IKKE bruke jif på de! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå