dracula Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hei Er det noen som husker den helga det var Nintendo "dager" på Tusenfryd? Dette begynner å bli en del år siden, men jeg husker ennå at det ble delt ut gratis mario og nintendo godteri, og det ble holdt diverse konkurranser. Dette var høsten 1992, om jeg ikke tar feil. I hovedkonkurransen så kunne man vinne en Super Nintendo, NES og Gameboy. Vinnerene fikk også en haug med nintendo relatert godteri. Det var to forskjellige aldersklasser. Først så spilte man Super Mario World, hvor de som fikk høyeste score på den første banen gikk videre til en finalerunde, som besto av Super Tennis kamper mellom finalistene. I tillegg så kunne man også prøve nye SNES spill i et rom. Jeg prøvde feks Zelda, ALTTP for første gang denne helga. Er det flere som husker dette, og eventuelt til og med har bilder fra arrangementet? Jeg husker at bildene av de 6 vinnerene i de to forskjellige aldersklasser ble printet i Nintendo magasinet, om jeg ikke tar feil. Noen som har gamle Nintendo magasinet blader fra rundt den tiden, kunne kanskje scanne bildene og legge disse ut? Kanskje det er noe flere bilder fra arrangementet i det bladet også. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Tja, jeg var 3 år da så jeg tviler veldig. Men det høres artig ut though Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Husker jeg hadde veldig lyst til å være der, men at vi var på hytta den helgen. Traumatisk opplevelse. De hadde SNES-maskiner i arkaden på Tusenfryd i lang tid etterpå. Har spilt mangfoldige timer Street Fighter II der borte. Lenke til kommentar
patham Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) No shit. Leste i det nintendo bladet i går Skal fikse det etterhvert Fant bladet Det er nr 10 1992 Endret 4. januar 2007 av disabled Lenke til kommentar
dracula Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Var det mange bilder i det bladet? Eller var det kun av vinnerene? Husker at alle club nintendo (tror jeg det het) medlemmene fikk det første nintendo magasinet gratis. Jeg var medlem med opptil flere navn, fikk minst 10 eksemplarer av det bladet Men har ingen igjen. Forresten, glemte helt Street Fighter II, jeg tror det var rundt der man fikk prøve SFII for første gang i Norge. Husker at jeg kjøpte NTSC versjonen av SFII Turbo på gamle Akers Mic, tror de var de eneste som solgte NTSC spill på den tida, men husker ikke i hvilke årstall lenger. Jeg tror dette var like før Spiderman startet opp. Husker jeg byttet til meg Act Raiser på Spiderman i 93/94 en gang. Ah, minner. Lenke til kommentar
patham Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Er bare 2 bilder av vinnerene. Men skal få lagt opp ett bilde. Kvalitet blir som så siden det er svart hvit bilder på en rosa bakgrunn fra et blad fra 92. Det ble en rar setning men Lenke til kommentar
dracula Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 ok, ser fram til det. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 http://img.photobucket.com/albums/v641/Ada...ariodager-1.jpg Lenke til kommentar
Pellick Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Morsomt at 2. premie var en NES mens 3. premie var Game Boy. Skulle tro det var mange som heller ville ha GB enn NES i 1992 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå