Nastro Azzurro Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Har merket at menyene i dashboard ikke beveger seg like smooth når man har satt på 720p. de beveger seg jo mega smooth i 480p og 1080i. Noen som vet va dette kommer av?? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Går helt fint hos meg... Kanskje noe med TV'en din? Har du husket å switche bryteren på ledningen over på HDTV? Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 hmm... det jeg frykter... noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 menyene funker fint i 1080i. Er det noen ytelelsesforskjell i spill ved 1080i? Lenke til kommentar
dracula Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hei Jeg har også problemer med 720p. Ser du en lignende hvit strek til venstre for skjermen når du holder inn den midterste knappen på den trådløse kontrolleren for å slå av Xbox360? Har du også problemer når du spiller spill i 720p? Hvilken type tv har du? Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Hei, det har jeg faktisk ikke lagt merke til, men jeg synes faktisk noen spill gikk bedre i 480i!! Alle sier jo at progressiv skulle være smoothere! Merka dette på spill som Dead or Alive og CoD 2 som var MEGA smooth på min gamle bilderørs tv i vanlig interlaced. Jeg lurer på om Tv'en min støtter 720p dårlig Lenke til kommentar
dracula Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Du kan jo sjekke opp om den støtter 720p dårlig eller om det er noen problemer med den, hvilken type tv har du? Du kan helt sikkert få den byttet ut, hvis den er hely ny. Min tv fungerte helt fint i 720p inntil nylig. Alt fungerer ok, hvis jeg velger 480p eller 1080i. Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 hmm... trodde det var krav om at de skulle støtte 720p siden det er det mest vanlige hd bildet? ja, 1080i funker helt perfekt... vil jeg merke noe på ytelsen? Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 tv'en er vel ikke så veldig kjent, så regner med den bruker deler fra andre produsenter... hvilke vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
dracula Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det er ikke alle HD tver som støtter 720p, enkelte støtter kun 1080i og 480p, om jeg ikke tar feil. Du burde skrive inn hviklen type tv det er (modellnummeret), så kan vi sjekke opp om den støtter 720p eller ikke. Men hvis den ikke støttet 720p, så tror jeg du ikke hadde fått bilde i det hele tatt. Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 skal sjekke når jeg kommer hjem. Men jeg har bilde og alt.. er bare at menyene i dashboard ikke går like smooth som i 1080i.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå