John Keats Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) http://www.dtguilds.com/forums/showthread.php?t=5534 3 shadowpriests, 1 warlock med nether protection og en warrior... sykt spør du meg men. Og han her sliter folk med. Endret 6. januar 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 http://www.dtguilds.com/forums/showthread.php?t=5534 3 shadowpriests, 1 warlock med nether protection og en warrior... sykt spør du meg men. Og han her sliter folk med. 7639050[/snapback] Er vel bare en ting å si: GG Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg har tenkt tanken selv, 3 shadow priests burde kunne holde gruppa si + en MT i live, warlocken kan da også life-tappe uten problemer. Sånn sett så ville si, 8 shadow priests som holder gruppene i live + et par druids/paladins kunne som skal holde MT i live. Kunne ta Loatheb uten problemer. Lett på papiret, verre i realiteten med tanke på at ikke mange guildes har 8 aktive priests, hvor fåtallet er shadow, og det ville kanskje være et problem om de skal holde på å respecce frem og tilbake en gang i uka. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 fake spør du meg 7639166[/snapback] Kommer fraps som dem sa så tviler sterkt på at det er fake. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 tror ikke en av verdens mest respektere guilder ville sagt det vis det ikke var sant. skjønner bare ikke åsen 5 spillere kan ta knekken på en slik boss :S Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Tror neppe det er fake. Grunnet det her er en av dem beste guildene i verden. Respekten dems ville falt betydelig om dem posta noe fake. Kan ikke si annet enn at jeg er imponert. Endret 4. januar 2007 av Darkrevan Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Kan nok sikkert stemme dette. Vampyric embrace er jo digg her da. 23 minuter og 92 dooms Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) fake spør du meg 7639166[/snapback] Ingen spurte deg. Ellers en fin prestasjon. Endret 4. januar 2007 av Jonas Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 ingen problemer, husk han her tar dem solo http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=415850985 Lenke til kommentar
eggenz Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 wtf? det er jo nice da! holdt på en stund da skjønner jeg og litt focus =P men ingen andre får til BWL solo!! :o Lenke til kommentar
Walts Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 vel de var 38stker i raid iallefall i følge xraid addonen, så får nå se på om det er fake Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 vel de var 38stker i raid iallefall i følge xraid addonen, så får nå se på om det er fake 7639477[/snapback] iogmed at resten ligger døde rundt der med bare nisselue så tenker jeg de bare var i raidet for looten sin skyld. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Fraps or it didnt happen! Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 nå kan jo MT ta ganske bra burstdamage av og til, så jeg vet ikke jeg hvor mye healing de shadowpriestene kan få til Lenke til kommentar
janan71 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 For alle oss som faktisk aldri har satt vår fot i nærheten av Naxxramas engang: Kan noen ta en liten gjennomgang av taktikken til denne fyren, og forklare hvordan det er mulig å ta han med kun 5 spillere når andre guild sliter med å ta han når de er 40 stk? Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) nå kan jo MT ta ganske bra burstdamage av og til, så jeg vet ikke jeg hvor mye healing de shadowpriestene kan få til 7639943[/snapback] Tja en MT med Glyph of Deflection, Saph skjoldet, og full DN(?) burde ikke ta så mye damage hvis han bruker masse pots + greater stonesheild og holder demo shout + TF (åpenbart) oppe hele tiden Endret 4. januar 2007 av thomas_c24 Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 De hadde ikke så værst gear heller da:P Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Bra gjort. Endret 4. januar 2007 av Paulex Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 les raid statusen da. tipper de 5 der overlevde og resten ligger døde rundt der. men, får jeg se en fraps, så går jeg med på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå