Gå til innhold

Problem med nytt Nvidia Geforce 7600 GS kort

Kaisers

Anbefalte innlegg

Har et stor, merkelig problem med mitt nye Geforce 7600GS kort. Har prøvd alt tror jeg.. Siste driver, siste direct x, endret og stilt på alle innstillinger, men uansett hva jeg gjør ser det sånn ut i alle 3d-spill (se vedlegg)

Noen forslag på hva som kan gjøres, eller er det selve kortet som er defekt?

Takk for all hjelp jeg kan få

post-118403-1167895330_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg faktisk vært og byttet kortet, men samme problem fortsetter! Noen andre ideer om hva jeg kan gjøre?

7653951[/snapback]

Er det AGP eller PCI-express? Hvis det er AGP så tror jeg at det skal være en Molex strømkontakt bakpå kortet. Isåfall, har du plugget denne i?

Resten av spesifikasjoner på maskinen din takk?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Har et stor, merkelig problem med mitt nye Geforce 7600GS kort. Har prøvd alt tror jeg.. Siste driver, siste direct x, endret og stilt på alle innstillinger, men uansett hva jeg gjør ser det sånn ut i alle 3d-spill (se vedlegg)

7639015[/snapback]

Har du funnet ut av problemet. Eg har også problemer med grafikken. Eg har eit XFX 7600 GS 256 DDR2. Det eg får er flimring og utydlig bokstaver. Fargen blir rød og prikkete

Lenke til kommentar

7639015[/snapback]

Eg har kanskje løsningen for deg som eg trur var problemet hos meg. Det er at eg oppdaterer driveren for bussdriver. Eg lastet ned noko frå heimesida til min PC som heitte Busmaster Driver. Innstalerte denne driver + Nvidia site skjermdrivar og no virker spela uten problemer. Det du må gjøre er å gå inn på din pc si heimeside eller hovedkortet si side og finne ein eller annan driver for ditt kort som har med Bussdriveren å gjera.

Kanskje du er like heldig som meg at du får det plutselig til å virke. Herlig følelse når ein har testet nesten alt uten å få det til å funke. :thumbup:

Falsk alarm! Eg fekk ein feilmedling på HL2 og da spratt den tilbake til gamle problemer. Eg gjennopprettet eit hakk tilbake og da funket det på nytt. Mystisk!

Korleis måler eg varmen på skjermkortet?

Endret av balder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...