Kaisers Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Har et stor, merkelig problem med mitt nye Geforce 7600GS kort. Har prøvd alt tror jeg.. Siste driver, siste direct x, endret og stilt på alle innstillinger, men uansett hva jeg gjør ser det sånn ut i alle 3d-spill (se vedlegg) Noen forslag på hva som kan gjøres, eller er det selve kortet som er defekt? Takk for all hjelp jeg kan få Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 *vet du om det er stabile spenninger i psu'n din? *kansje kortet er VELDIG varmt *kansje kortet faktisk er defekt? Lenke til kommentar
Kaisers Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Har sjekket temp. på kortet gjennom et program, og den var i grønt-sonen, men hvordan kan jeg sjekke om det er stabile spenninger i PSU'en min? Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Tipper kortet er gåen. Det der er akkurat samme grafikkfeil som for 7900 serien. Lenke til kommentar
Kaisers Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Tenkte meg det. Så det er da en reklamasjons-sak. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Kaisers Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Nå har jeg faktisk vært og byttet kortet, men samme problem fortsetter! Noen andre ideer om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Nå har jeg faktisk vært og byttet kortet, men samme problem fortsetter! Noen andre ideer om hva jeg kan gjøre? 7653951[/snapback] Er det AGP eller PCI-express? Hvis det er AGP så tror jeg at det skal være en Molex strømkontakt bakpå kortet. Isåfall, har du plugget denne i? Resten av spesifikasjoner på maskinen din takk? Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ser ut som Minnefeil på kortet. Kan være en liten produksjonsfeil på denne serien. Har du prøvd og søke på nVidias SupportForum? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Jeg har akkurat samme problemet med mitt PCI-E 7600GS kort Jeg får ikke åpna CS 1.6 en gang. Ser ut som det har problemer med OpenGL eller noe. VELDIG irriterende Lenke til kommentar
Silverfox2 Skrevet 31. januar 2007 Del Skrevet 31. januar 2007 Dersom det er Agp, så kan du prøve å redusere til agp 4 x i bios til hovedkort. Lenke til kommentar
balder Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Har et stor, merkelig problem med mitt nye Geforce 7600GS kort. Har prøvd alt tror jeg.. Siste driver, siste direct x, endret og stilt på alle innstillinger, men uansett hva jeg gjør ser det sånn ut i alle 3d-spill (se vedlegg) Noen forslag på hva som kan gjøres, eller er det selve kortet som er defekt? Takk for all hjelp jeg kan få 7639015[/snapback] Har du funnet ut av problemet. Eg har også problemer med grafikken. Eg har eit XFX 7600 GS 256 DDR2. Det eg får er flimring og utydlig bokstaver. Fargen blir rød og prikkete Lenke til kommentar
Blax Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Verste kortet ever, må jeg si. Jeg ser faktisk gjennom føtene på folka i Hl2, og grafikken er monga. Jeg skal sende inn PCEN min, sånn at de jeg kjøpte den hos kan fikse/skaffe meg nytt skjermkort! Lenke til kommentar
balder Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) Har et stor, merkelig problem med mitt nye Geforce 7600GS kort. Har prøvd alt tror jeg.. Siste driver, siste direct x, endret og stilt på alle innstillinger, men uansett hva jeg gjør ser det sånn ut i alle 3d-spill (se vedlegg) Noen forslag på hva som kan gjøres, eller er det selve kortet som er defekt? Takk for all hjelp jeg kan få 7639015[/snapback] Eg har kanskje løsningen for deg som eg trur var problemet hos meg. Det er at eg oppdaterer driveren for bussdriver. Eg lastet ned noko frå heimesida til min PC som heitte Busmaster Driver. Innstalerte denne driver + Nvidia site skjermdrivar og no virker spela uten problemer. Det du må gjøre er å gå inn på din pc si heimeside eller hovedkortet si side og finne ein eller annan driver for ditt kort som har med Bussdriveren å gjera. Kanskje du er like heldig som meg at du får det plutselig til å virke. Herlig følelse når ein har testet nesten alt uten å få det til å funke. Falsk alarm! Eg fekk ein feilmedling på HL2 og da spratt den tilbake til gamle problemer. Eg gjennopprettet eit hakk tilbake og da funket det på nytt. Mystisk! Korleis måler eg varmen på skjermkortet? Endret 4. februar 2007 av balder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå