elundblad Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Kjøpte meg en Habu mus for noen uker siden... Den funker bra for meg.. men opplever en rar feil.. Når jeg går inn i konfigurerings programmet til Habu.. Så kommer det opp at den ikke finner musen, og jeg får ikke skrudd av lyset på musen.. Noen som har en løsning på problemet?? Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Har du siste driver og firmware lagt inn? Uansett kan det hende du må inn i kontrollpanel - enhetsbehandling etter installasjon av driverne, og manuelt oppdatere drivern på musa som feilaktig er blitt detektert som en eller annen HID-enhet. Den skal detekteres som Habu mouse eller noe slikt. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Noen som har gjort dette på XP x64? Hverken programmet, driveren eller firmwareupdaten kjenner igjen musa. Har prøvd flere forskjellige USB-porter, den blir bare detektert som Microsoft HID mouse. Manuell driver oppdatering i device manager fungerer heller ikke. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Kjøpte meg en Habu mus for noen uker siden...Den funker bra for meg.. men opplever en rar feil.. Når jeg går inn i konfigurerings programmet til Habu.. Så kommer det opp at den ikke finner musen, og jeg får ikke skrudd av lyset på musen.. Noen som har en løsning på problemet?? 7638890[/snapback] Jeg fikk til dette etter etter mange times flikking. Mine problemer (så langt?): 1. Konfig programmet finner bare musa når den står i en av de to usb portene som er intergrert i hovedkortet og som man har tilgang til på baksiden. 2. Firmware oppgradering fungerer kun i nevnte port. 3. G15 usb huben klarer ikke levere nok strøm til denne musa, hadde G5 musa i der før. 4. Selv med ny driver og frimware kommer ikke On-The-Fly sensitivity fram på skjermen. Slik fikk jeg til og oppgradere drivere og firmware. Avinstalerte all gammel mus software. Reboot Koblet til habu musa. Insallerte driveren som kom med cd'n. Reboot Konfig programmet viste driver 1.0 og firmware 1.0. Oppdaterte med ny firmware fra www.razersupport.com (i skrivende stund er dette 2.01). Reboot Konfig programmet viste driver 1.0 og firmware 2.01. Installerte ny driver. Reboot Konfig programmet viste driver 2.01 og firmware 2.01. Personlig syns jeg musa er for lett iforhold til min G5 musa som jeg kunne sette egen ekstra vekt på. Kanskje en tilvennings sak..... Lenke til kommentar
sviken Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 har også problemer med habuen. fikk den i dag, men den finner hverken drivere, firmware eller mus, selv om musa funker å bruke. har xp64. skal prøve tipsene over og se om jeg får noe resultat... Lenke til kommentar
sviken Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 klarte det etter mye om og men. følg instruksjonene på denne siden: http://forums.extremeoverclocking.com/show...ad.php?t=246317 byttet ut de anbefalte driverne med xp64-drivere til copperhead, siden jeg har xp64. det var vel eneste forskjellen fra forklaringen hans! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå