erlryd Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Da jeg var på Elkjøp i dag så jeg en ny ultraportabel fra Philips som umidelbart gav meg lyst til å ta fram kredittkortet. Den har relativt pent design, fullsize enter-knapp og er superliten. Spesifikasjonene på den som var utstilt så temmelig bra ut: Intel Core 2 Duo T5500 1GB RAM, 100GB HDD 12.1” widescreen display m 1280 x 800 oppløsning På nettsiden til Elkjøp koster denne modellen kun 10000, dog står det ingen detaljer bortsett fra produktnummeret så det er mulig den de selger på nettet er lavere spesifisert. Både på nettet og i butikken het denne dataen X55 Virker som et ok alternativ til Dell XPS M1210? Er det noen som har testet denne maskina? Setter pris på om folk har erfaringer å dele. Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Så interessant ut den der! Veldig vanskelig å finne informasjon på nett om denne; finner ingen produsentside med detaljert informasjon f.eks. Fant en kort 'test' av X56 her. Lenke til kommentar
coban Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Den pc'en på nett og den i butikken er akkurat samme, hvis du får den billigere på nett så bør du kjøpe der - pc'en har veldig gode specs. Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Var innom og snuste litt på denne maskina i dag. Selger mente den har 2x512Mb minne og ingen ledig slot for oppgradering, hvilket gjør den uaktuell for meg. Kostet forresten 10.995,- i butikk på Elkjøp og 11.995,- i butikk på Lefdal. Lenke til kommentar
erlryd Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 (endret) Var innom og snuste litt på denne maskina i dag. Selger mente den har 2x512Mb minne og ingen ledig slot for oppgradering, hvilket gjør den uaktuell for meg. Kostet forresten 10.995,- i butikk på Elkjøp og 11.995,- i butikk på Lefdal. 7671617[/snapback] Rart at det skulle vere 1000kr i forskjell mellom Elkjøp og Lefdal. Men såvidt jeg husker har Lefdal 150% prisgaranti så det skulle vell gjøre prisen til 10500 kr? Er det vanlig at core duo maskiner kommer med to rambrikker i steden for en, eller er dette fritt opp til produsenten? Endret 15. januar 2007 av erlryd Lenke til kommentar
coban Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 De fleste maskiner kommer idag med doble sett brikker for å øke ytelsen. DDR minne gir mer ytelse ved bruk av minnebrikker parvis. Lenke til kommentar
joschram Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Den pc'en er litt overpriset på elkjøp. Jeg ville heller spart noen tusenlapper og valgt V3205 fra fujitsu-siemens: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=72370 Den har bedre spesifikasjoner enn philipsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå