Bone Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Heisann! Har et Logitech QuickCam Sphere MP http://www.logitech.com/index.cfm/products...CONTENTID=10628 ..og det står at jeg kan ta opp i 30 FPS med "anbefalt system" ..men, alt jeg tar opp blir bare på 15 FPS.. (og jeg bør da ha anbefalt system ) Ikke ser jeg noen innstillinger jeg kan forandre på heller.. ikke i den lille "QuickCam"-vinduet, i hvert fall.. EDIT: Jeg kjøpte et QuickCam Pro 5000 til min mor i julegave http://www.logitech.com/index.cfm/products...CONTENTID=10556 Den har også (som jeg har) en funksjon som kalles RightLight2.. når jeg installerte og satte opp Cam'et til modern, så kom en ekstra sånn "innstillingsmeny" for RightLight2 hos henne.. men, den har ikke jeg.. Noen som kan hjelpe? Takk, takk! Endret 4. januar 2007 av Bone Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Anyone? ..føler litt som at jeg kan løpe på dass og drite, og komme tilbake, før kameraet registrerer og viser at jeg i heletatt har gått.. ..man merker GODT de 15 FPS... Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Antall oppdateringer i sekundet avhenger av lyset, du må ha veldig godt lys for å gjøre kameraet fornøyd. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 så... avhengig av lystet, så kan kameraet veksle mellom 15 og 30 FPS? ..sånn helt uten videre? (Jeg snakker om opptak.. når jeg tar opp videosnutter..) Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ah, du mener at du får en fil på 15 fps. Jeg får alltid 15 fps når jeg bruker Logitech programvaren. For å få 30 så må jeg bruke annen og mindre elendig programvare, for eksempel VirtualDub. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Ja, når jeg bruker den programvaren /driverpakken som følger med.. Det STÅR jo at kameraet mitt støtter 30 FPS, men skjønner ikke helt hvorfor da programmet som følger med ikke har støtte for dette!? Må jeg virkelig bruke et ANNET program, enn det som følger med, for å utnytte funksjonene?? Merkelig.. (Men, synes når jeg ser på "live video" av meg selv også, at den "oppdateres" veldig sakte.. som om den sto fast på 15 FPS..) Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg har aldri få mer enn 15 fps uansett instilling med Logitech programvare, men jeg har fått en del plutselige omstarter når jeg har prøvd forskjellige instillinger så jeg kan trygt si at driverne deres er fulle av feil. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2007 Men.. det må da være en måte å få 30 FPS?! Kameraet mitt støtter 30 FPS, så bør det da være mulig, uten så mye hokus pokus?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå