Gå til innhold

Gromspill i nærmeste framtid? X360

SuperJan

Anbefalte innlegg

hey!

håper det er riktig postet :)

Jeg sitter med Xbox360, og med spilla Dead Rising, Fight Night Round 3, og Gears of War..

har nå runna og alle spilla, og har lyst på noen flere råe spill. Men det som er greia, er at jeg har ikke så forferdelig mye penger, så hvis jeg først kjøper no nå, så vil jeg at det skal være mega verdt det ;)

Og da lurer jeg på.. Er det noen spill jeg absolutt burde skaffe meg/låne/prøve den dag i dag?

Eller er det noen gromspill i vente, om ikke så altfor lenge, som jeg burde spare penga til? har ikke så mye oversikt over hva som kommer, så om noen har en link til spill framover, til min søte lille box, hadde det vært sweet ;)

På forhånd takk,

Janse..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flott med svar! Det er nice. Tihi

Saint's Row ja.. har testa demoen og likte det egentlig :) Men er fortsatt usikker på om det er det jeg vil bruke mine slanter på .. hmm..

Crackdown ja.. har ikke fått i meg så my info om det enda, men kanskje det er en idé? :)

Flere forslag mottas med stor takk :)

Janse..

Lenke til kommentar

Lost Planet er vel neste store, kommer jo 12 januar, demo har vært ute en stund.

Det er jo flere bra ute da, rainbow 6 vegas er KONGE. Tony Hawk project 8 er også veldig bra. Splinter cell: double agent er også høy kvalitet.

Glemte nesten forca 2, den har vel ikke release ennå, men skal komme i første kvartal.

Mass Effekt ser bra ut, men har vel ikke release dato ennå.

Lenke til kommentar

Stemmer stemmer, takk for flere innspill ;)

Forza 2 gleder jeg meg sinnsykt til.. Spilte 1'ern masse.. Utrolig gøy.. Jeg prøvde demoen til Vegas, og blei ikke helt engasjert/"imponert".. Tony hawk er gøy..! Det er det.. Men er redd jeg skal bli fort lei det..

Double Agent ja.. hørt mye mye bra om det.. Kanskje jeg sku prøvd å lånt meg det av noen, og se om jeg liker det.

Lost Planet også virker bra.. Blir bra å se åssen det blir :)

Again, thanks! =)

Lenke til kommentar

Lost Planet og Crackdown er vel det neste store som kommer, ja. Personlig gleder jeg meg som en unge til førstnevnte. Av spill som nylig har kommet er Call of Duty 3 og Rainbow Six: Vegas to opplagte kandidater. F.E.A.R. er også å anbefale hvis du ikke allerede har spilt det på PC. Og appropos PC, har du ikke spilt Oblivion, er vel også det noe å få med seg. Eller skal du gå helt i den andre retningen, er Viva Piñata mer underholdende for oss ikke-barn enn førsteinntrykket skulle tilsi.

Ellers er det mye snacks som kommer framover. Eurogamer har laget en god liste over spill man bør være på utkikk etter resten av året. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Lost Planet er råbra. :green: Så blir vel jeg anbefaler å kjøpe i nærmeste fremtid, ellers kommer det veldig mange gode spill fremover.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...