Bahamut Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Club3D Geforce 8800GTX koster nå 4595,- hos www.netshop.no Men i følge andre her på forumet så er det jo forventet et kraftig prisfall på GTX modeller nå i januar. 7657747[/snapback] Tror nok vi får et stort prisfall fre til R600 kommer Nå har G80 mettet de som vil ha det beste av det beste, og kan gå videre til dem som ikke er villigt il å betale over 4000 for et skjermkort... Endret 6. januar 2007 av Bahamut Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 alle skjermkortene er produsert i samme månebase. navnet spiller ingen rolle på skjermkort som regel, det det kun er klistermerket. når det gjelder hovedkort så ser en faktisk forskjell på dem. det gjør en sjeldent med skjermkort og det er bekreftet at det er ingen forskjell. av og til annet vifte, annen bios, muligens annen ram. hovedsaklig og det viktigste "NVIDIA" prosessor. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg kjøpte et XFX 6800GT for 2 år sia eller noe.. for 3600kr. Da fikk jeg med 3 spill og en sånn cd med en haug av småspill. Pluss 2 DVI overganger og strømledning. Så det er rart at bundelen har blitt så dårlig nå i ettertid Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Er vel ikke mer mystisk enn at enkelte har kjøpt Retail-pakke fra XFX, og andre har fått med seg Bulk eller Lite retail hjem Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Jeg kjøpte et XFX 6800GT for 2 år sia eller noe.. for 3600kr.Da fikk jeg med 3 spill og en sånn cd med en haug av småspill. Pluss 2 DVI overganger og strømledning. Så det er rart at bundelen har blitt så dårlig nå i ettertid 7657906[/snapback] Jeg kjøpte XFX 7950 GT Extreme 512 for litt siden. Fikk med GRAW og masse annet snacks. Ingenting å klage på der. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Bundle varierer sterkt. Jeg kjøpte to PoV 7800GTX-kort for en tid tilbake med noen få måneders mellomrom, og i den ene esken var det hele tre spill, i den andre ingenting. Er ikke avhengig av merke, bare om produsenten klarte å få en god deal med noen spillutgiverne for et bestemt parti. Regner med de betaler for x antall kopier av et spill, og så kjører de den bundelen til det er tomt. Da får noen spill, og noen nesten tom eske. Endret 7. januar 2007 av brsseb Lenke til kommentar
Syn-Sam Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg bestilte kortet fra masterit. dagen før tilbudet ble satt opp med 1000 kroner. Dette var torsdag kl13, og det står fremdeles "under behandling" på mine sider der. Håpet å ha det fredag eller lørdag, men neida. Her skjer det ingenting. Lenke til kommentar
mel Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg bestilte kortet fra masterit. dagen før tilbudet ble satt opp med 1000 kroner. Dette var torsdag kl13, og det står fremdeles "under behandling" på mine sider der. Håpet å ha det fredag eller lørdag, men neida. Her skjer det ingenting. 7664594[/snapback] Dem har ikke kortet på lager Syn-Sam.. Jeg ringte dem for et par dager sia og fikk beskjed om at dem venter inn kortene i uka som kommer. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg bestilte kortet fra masterit. dagen før tilbudet ble satt opp med 1000 kroner. Dette var torsdag kl13, og det står fremdeles "under behandling" på mine sider der. Håpet å ha det fredag eller lørdag, men neida. Her skjer det ingenting. 7664594[/snapback] Dem har ikke kortet på lager Syn-Sam.. Jeg ringte dem for et par dager sia og fikk beskjed om at dem venter inn kortene i uka som kommer. 7664729[/snapback] De bør isåfall ta en liten sjekk på databasen sin for det står i nettbutikken at de har mange igjen på lager av det kortet. Jeg sitter forresten i samme bås og venter på kortet jeg har bestilt. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Synes det virker litt useriøst. La inn bestilling tidlig i forrige uke. Har sendt 2 mailer og ikke fått svar hos masterit. I den siste mailen så avbestilte jeg. Og nå når de har sagt til en annen kunde at det faktisk ikke er på lager så burde de jo iallefall endre lagerstatusen. Edit: Om det av en eller annen grunn viser seg at de ikke har fått mailene mine så gjør det ikke så mye. Siden jeg da får kortet for for det gamle tilbudet. Men uansett er det ikke så mye det står om. Prisene vil gå ned hos andre webshopper etterhvert. Har sendt de mail og sagt at jeg fortsatt vil ha det om den gamle prisen fortsatt gjelder. Og det skal den jo. For bestillingen min ligger jo inne ennå. Angrer litt på at jeg ikke bestilte POV 8800GTS hos netshop. Siden jeg 'bare' har A64 X2 og 'bare' har 19" LCD så har jeg egentlig ikke bruk for 8800GTX. Og jeg hadde mest sannsynlig hatt kortet nå. Men det gamle tilbudet hos masterit er jo uslåelig Endret 8. januar 2007 av OcMax Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Da var kortet mitt pakket og blir sendt fra masterit i morgen Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Mitt kort bestilt 03.01 kom i dag.. og da har det også ligget hos transportør noen dager.. Akkurat det der synes jeg er sløvt når det gjelder mindre bestillinger: Kan man ikke velge hvordan man vil motta pakken? Det er raskere for meg å hente den på postkontoret samme dag de får den inn (SMS-varsel) enn at den kommer fram til transportør og ligger der til jeg får brev i posten om at jeg kan ringe og avtale utkjøring.. Og den utkjøringen innebærer jo i praksis at jeg må sette av en hel dag/kveld til å henge rundt hjemme og vente på pakken. Og jeg kan alltid være skråsikker på at jeg er sist på ruten.. Nei, masterit, la posten være et alternativ, I say! Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Jeg bestilte mitt 8800 GTX fra Masterit den 21-02.07 og har ikke fått det ennå Snakket med sjefen sjøl på Masterit og han tok kontakt med posten.. Og nå har det endelig begynt å bevege seg her..Så jeg får mest sannsynligvis 8800 GTX imorgen Yes..Jeg fikk to kule ting idag..Test Drive Unlimited og 8800 GTX Endret 1. mars 2007 av Scortech Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå