Shaper^ Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Har kjøpt meg RS6 - Vegas, og jeg har ett Radeon X800XT skjermkort som i Teorien skal dra spillet temmelig godt tenkte jeg. Det drar jo alle andre spill veldig bra! Men når jeg starta det så kommer det " Not responding" også står det at jeg ikke har PS3.0, det visste jeg jo, men tenkte at spillet kunne kjøres selv om jeghadde PS2.0. Det vil IKKE starte! Noen måter å FORCE det til å starte på skjermkort med PS2.0? Eller er jeg dømt til å kjøpe nytt skjermkort?? Hadde vært fint med en patch eller en fix eller noe Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Her er en fyr som har samme problem som deg: http://forums.pcper.com/showthread.php?t=432314 Rainbow six: Vegas kan bare kjøres med kort som har shader 3.0 Og det er noe kortet ditt ikke har, står ihvertfall ikke i lista med kompitable kort. X800xt hadde nok ikke tatt Vegas noe særlig bra, hvis det overhodet skulle gått ann å spille Vegas med det kortet, så hadde det vært med alt på lavt med ikke fullt så bra FPS. Jeg kjører spillet såvidt på fullt med overklokket 7900GTX, med FPS på ca 35. Scotty Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg har samme problemet, har x600. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Her er en fyr som har samme problem som deg:http://forums.pcper.com/showthread.php?t=432314 Rainbow six: Vegas kan bare kjøres med kort som har shader 3.0 Og det er noe kortet ditt ikke har, står ihvertfall ikke i lista med kompitable kort. X800xt hadde nok ikke tatt Vegas noe særlig bra, hvis det overhodet skulle gått ann å spille Vegas med det kortet, så hadde det vært med alt på lavt med ikke fullt så bra FPS. Jeg kjører spillet såvidt på fullt med overklokket 7900GTX, med FPS på ca 35. Scotty 7638924[/snapback] Tviler litt på det du sier anngående at Kortet mitt ikke klarer å kjøre det, det med PS3.0 er greit nok, men hadde jeg kunne disabla det, eller bypassa det, så er jeg SIKKER på at kortet hadde dradd det temmelig bra! Tar jo ALT anna av spill på 1280 og p FULLT! Fannt btw denne her tidligere i dag! -------------------------------------------------------- Users MAY Not Need a Shader Model 3.0 Card WARNING: This has not been tested. Anyone who has a non-SM 3.0 card should edit the files below (after making backups) and see if the game starts up and what kind of performance and or in-game anomalies you encounter receive while playing. WARNING: PROCEED AT YOUR OWN RISK. ALWAYS BACK UP FILES BEFORE EDITING. 1) Find the following files: C:\Program Files\Ubisoft\Tom Clancy's Rainbow Six Vegas\Engine\Config BaseEngine.ini C:\Program Files\Ubisoft\Tom Clancy's Rainbow Six Vegas\KellerGame\Config DefaultEngine.ini PCKellerEngine.ini C:\Program Files\Ubisoft\Tom Clancy's Rainbow Six Vegas\KellerGame\Config\PC DefaultEngine.ini PCKellerEngine.ini 2) Find the following entry in all the files: [D3DDrv.D3DRenderDevice] DisableShaderModel3=False 3) Change "False" to "True". 4) Save files and see if the game starts. Ideally, this should be done on a non-Shader Model 3.0 video card to confirm the game will start without using SM 3.0 if this parameter is active. -------------------------------------------------------------------------------- Har ikke prøvd den enda, men det skulle vistnok fungere. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Krever virkelig dette spillet så mye som folk skal ha det til? Jeg sitter på en Dell Inspiron 9400 laptop som ble kjøpt i sommer med GO Geforce 7900 GS med en nokså svak 1,6 GHz CPU og drar spillet helt glatt etter å ha slått av "sync" i options. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Tror spillet hadde gått bra på et x800GTO kort... De er så utrolig lette å overklokke.. Kortet mitt yter veldig mye mer en et stock.. Så anbefaler å teste den bypassen du fant. Det kan funke (hvis du setter ned graphics-option en del da) Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Funka ikke med disabling av PS3.0 på mitt X800XT Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Samme problem for meg med X800XT PE. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Har samme problemet, Faen. Prøvde de endringene der, gjorde ingenting nytt.. Spillet mitt starter og jeg kommer forbi all loadinga, men etter det så kommer jeg inn til menyene, bare at alt er svart, jeg rører på musa og kan høre klikkelyder som om den beveger seg over menyene. Men som sagt er alt svart som natta. Er det slik dere har det også? håper _VIRKELIG_ Det kommer en eller annen luring med en løsning til dette Edit: har forresten X800Pro Endret 5. januar 2007 av Jerix Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Rainbow Six: Vegas krever støtte for Shader 3.0, det er trist lite man kan gjøre for å forandre dette. Selv om det ville godt hadde det nok godt "så som så", spillet kan kreve sitt skjermkort ... Jeg har ikke testet hvordan spillet yter på litt svakere maskiner, men vil tro de skal få brynt seg. Sitter selv på X1900XT CF, det går selvsagt fint, men selv her finnes det FPS-dropps (Selv om dette er relatert til feil i spillet). Lenke til kommentar
sokkhue Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Ser ut som alle med problemer har ati kort ? Jeg har et gammelt nVidia 6600gt,.. og det funker greit men, det virker som det er et spill som krever mye ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 kjører det ikke på unreal engine 3.0 da? den krever jo sitt den også. kjøp det heller på 360 hvis dere har det. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 (endret) Har samme problemet, Faen. Prøvde de endringene der, gjorde ingenting nytt.. Spillet mitt starter og jeg kommer forbi all loadinga, men etter det så kommer jeg inn til menyene, bare at alt er svart, jeg rører på musa og kan høre klikkelyder som om den beveger seg over menyene. Men som sagt er alt svart som natta. Er det slik dere har det også? håper _VIRKELIG_ Det kommer en eller annen luring med en løsning til dette Edit: har forresten X800Pro 7651048[/snapback] Var akkurat det jeg forklarte.. Får helt likt her.. Bare svart skjerm og klikkelyder når jeg beveger musa.. :/ Forbanna PS3.0! Er litt snålt da, 2 kamerater med Core2Duo 2.13GHz CPU, og GeForce 7900GT kort kjører dette. Men på NFS Carbon så får de choppy gameplay, mens hos meg (har en Athlon X2 4600+ og ATi Radeon X800XT), med samme grafikk(1280*1024, 2XAA, alt på Max), så går det smooth som bare det, mellom 45-60FPS all the time.. Skjønner ikkehelt dette, 7900GT bør være bedre enn X800! Men får vel bestille nytt skjermkort da. Endret 6. januar 2007 av Shaper^ Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 digg med 8800GTS nå ja veldig hyggelig å lese igjennom tråden Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 digg med 8800GTS nå ja veldig hyggelig å lese igjennom tråden 7654996[/snapback] Slike innlegg er bare utrolig unødvendig og har absolutt ingen nytteverdi for noen ... Til trådstarter: Grunnen til at kompisene dine kan spille Vegas med sine 7900 Kort er logisk nok fordi det er PS 3.0 støtte, nVIDIA har alltid vært et hestehode foran ATi på dette feltet, som har vært tregere med å innføre støtte for dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå