Gå til innhold

TV i USA 2007-08. LIVE! (Spoilers)


Anbefalte innlegg

Jeg har lasta ned noen Cane -episoder, men ikke sett dem enda.. Var egentlig på tur til å slette alt jeg hadde pga kommentaren over her, men kikket litt på imdb først.. Der kunne jeg faktisk ikke finne noe spesielt med slakt, men heller flere positive kommentarer.. Noen sa den hadde en litt treg start, men tok seg veldig bra opp! ..

 

Er det noen andre enn -iL- som har sett denne serien og vil kommentere? :)

 

 

Takk, takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(Posten kan inneholde noen *bittesmå* spoilere, men jeg tar dem med allikevel og legger dem ikke i spoiler-tag, siden jeg mener de ikke er så store at det vil gjøre noe fra, eller til. Hvis noen føler motsatt, så ikke nøl med å si ifra!).

 

 

Sett første episode av;

 

Back to You; En standard komedieserie med Kelsey Grammer i hovedrollen som en "anchorman" i et nyhetsteam. Han returnerer til sitt gamle team etter en 10 års fravær.. Ikke noe som får hårene på ryggen til å reise seg, det er en grei triviell serie som kan gå alle veier. Mye sannsynlig så vil den kanskje bare menge seg med mengden av slike serier.. skal se noen episoder til før jeg gjør opp en endelig mening! Men, for all del, serien hadde sine morsomme stunder, og jeg har tross alt kun sett første episode..

 

 

Aliens in America; Førsteinntrykket sier litt "nok en slik serie"; Handler om en tenåringsgutt som er en liten "outsider", uten så mange venner og ikke det store draget på damene.. føler seg litt som en liten "Alien"! Moren ønsker å hjelpe den lille gutten sin og tror at løsningen ligger i å huse en "populær" utvekslingsstudent, som kan fungere som kompis og popularitetsbooster.. Det viser seg, til morens fortvilelse, å være en Pakistansk gutt -noe som forandrer planen litt.. Jeg kommer også til å se noen episoder til av denne før jeg gir opp en mening! Denne, som Back to You, hadde sine små elementer..

 

Hvis noen har fulgt litt med på 'Til Death (som går sin 2. sesong nå), så ligger vel disse to seriene på det nivået der.. 'Til Death "følger" jeg faktisk med på.. det er greit å slappe av til når det ikke er noe annet som skjer.. og det er vel det disse to seriene her eventuelt også kommer til å bli; trivielle fill-in's..

 

 

Dirty Sexy Money; Skal begynne å se 2. episode nå! Første episode var såpass interessant at jeg se hva som skjer videre, samt at den hadde noen herlige karakterer. Det at den har skuespillere som Donald Sutherland teller også veldig høyt for meg; Synes han er en fabelaktig skuespiller! William Baldwin er også med! Serien handler om en advokat som jobber for New Yorks rikeste familie, og får hendene fulle ved å få familiemedlemmene ut av knipene de setter seg selv inn i, samt at han ønsker å finne mer ut om sin fars mystiske dødsfall, en far som hadde stillingen som familiens advokat før ham.. Som sagt; Småinteressant og litt spesielle og unike karakterer..

 

 

:)

Lenke til kommentar

Ønsker egentlig litt mer liv i denne tråden jeg.. ser folket egentlig BARE på "gamle serier", eller?

 

 

Så første episode av "Samantha Who?" akkurat nå, og den likte jeg skikkelig god! :) Småartig komedieserie.. vil sammenligne den med "The New Adventures of Old Christine", som jeg også synes er et herlig lite komediestykke (og som jeg også savner). Serien handler om Samantha, som spilles av Christina Applegate; Ei ung dame som har mistet hukommelsen etter en påkjørsel.. selvfølgelig var ikke livet hennes et A4 -liv og det fører til små og vittige komplikasjoner! Vil egentlig anbefale denne serien her!

 

 

Det samme vil jeg si om "Dirty Sexy Money", som jeg nå har sett en 6, eller noe, episoder av! Og så vidt jeg vet, så har den blitt såpass populær at den vil bli tatt opp for en 2. sesong (har ingen kilder, men mente jeg leste det et sted.. ; Ikke at det var offisielt, men at sannsynlighetene var gode.. mye mulig jeg leste det på IMDB-forumet, også..) Anywho; Denne serien vil jeg også anbefale! :)

Lenke til kommentar

Lost:

http://www.tvsquad.com/2007/11/09/wga-stri...isodes-of-lost/

http://www.stationzer0.com/lost-news/the-w...osts-future.php

http://www.google.com/search?hl=en&saf...amp;btnG=Search

 

Smallville:

If the WGA writers' strike continues through to the end of the season, this could be the season finale. It is said to end on some cliffhangers "just in case." Source: KryptonSite (gjennom spoilersiden http://spoilerfix.com/smallville.php)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det verste er at det med streiken plager meg ikke så veldig - i hvert fall ikke det med at vi må vente litt og da få en tørr måneden.. Jeg har så mange serier liggende, at jeg er nesten litt

glad, for da får jeg endelig tid til å sett litt på noen av de også.. :)

 

Vil anbefale Samantha Who? ! :) .. det er noen småvittige 20 minutter!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Svarte.. begynner å misslike dette sterkt..

 

Har ikke sett på The 4400 noe særlig, men det er nå en serie jeg egentlig hadde tenkt å begynne på en eller annen gang.. den har nå holdt på i noen sesonger..

 

Men, følger litt med på Journeyman, og i år, som i fjor, så er jeg småirritert over at serier jeg følger med på og synes er bra, blir kansellert..

 

Det skjedde med flere i fjor, og nå begynner de på igjen..

 

Man burde nesten holdt seg unna nye serier og ventet til de har fått "go!" på sesong 2 før man begynte å se på dem.. Liker ikke når ting avsluttes "uferdig" .. ..men, det er nå ikke så lett det heller..

 

:(

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
CBS Paramount Network TV is planning to team with Canada's CTV to produce at least 13 episodes of a police drama dubbed "Flashpoint", using scripts from Canadian scribes and a cast of Canadian actors, including Enrico Colantoni ("Veronica Mars"). "Flashpoint" is believed to be the first scripted project developed and ordered to series by a broadcast network since the WGA walkout in November.

 

The show revolves around an urban Strategic Response Unit (SRU) -- essentially a SWAT team. Cops in the unit bust gangs, defuse bombs and rescue hostages.

 

"Hercules"/"Xena" producers Sam Raimi and Rob Tapert are returning to the fantasy syndication market with the weekly series "Wizard’s First Rule," based on Terry Goodkind’s "The Sword of Truth" books .
Endret av Den Gylne Apekatt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...