Gå til innhold

TV i USA 2007-08. LIVE! (Spoilers)

Anbefalte innlegg

Ikke helt fornøyd med den lista der gitt, gjør om på gossip girl og flytt den til 19 så blir jeg fornøyd ;)

9453629[/snapback]

Skal vi være helt korrekte, så er det faktisk den 18. den sendes (da i Canada). Dagen etter i USA.

It will first air on September 18, 2007 in Canada, airing on Tuesday nights at 8:00/7:00c on CTV before premiering in the U.S. a day later on September 19, 2007, airing on Wednesday nights at 9:00/8:00c on The CW, following America's Next Top Model.[1][3]
- Wikipedia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilken serier er det som begynner (fortsetter) i september? Jericho, Heroes og Prison Break?

9508893[/snapback]

Prison Break begynner faktisk i dag, og Heroes begynner om en uke.

Jericho sin avsluttende miniserie vil gå på tv neste år en gang.

Ved ytterligere informasjon, prøv TVRage, hvor du kan registrere deg for å lage din egen side med info når ting går på tv i USA og England (og såvidt Norge).

Lenke til kommentar

Og da var Nashville kansellert. Ikke overraskende var FOX først ute med å ta livet av en serie.

Just two days into the start of the 2007-08 season and the first casualty has been announced: Fox’s Nashville.

Selv om den ikke er offisielt kansellert, så ikke forvent mer fra denne serien.

Endret av BarteX
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har litt info ang. gårsdagens Prison Break:

That was definitely Sara Tancredi's decapitated head staring up at Lincoln from that box. No ifs, ands or red herrings about it. Michael's long-suffering soul mate is dead and she ain't comin' back.

Oversatt:

Det var uten tvil Sara Tancredis avkappede hode som var i boksen som Lincoln fikk. Hun kommer aldri tilbake.

Lenke til kommentar
Som var hva? Lagde en oversikt over serier? Nyheter om serier?

se post 1 på 2007 tråden, en liste over alle nye serier, samt hans personlige mening om dem, og litt hva de handlet om, og en karakter på 100% skalaen. (han var dog litt snill med karakterene synes jeg)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Poster litt om de nye seriene jeg har sett:

The Reaper - 9.0/10

Sam's foreldre solgte sjela hans til Djevelen, og som payback, må Sam jobbe for ham. Hva slags jobb da? Jo han skal fange sjeler som har flyktet fra Helvete.

Dette er mer eller mindre en komedie, som faktisk er veldig bra. Effektene er ikke dumme heller, og vi har selvsagt en snasen babe (Andi), som Sam selfølgelig ikke kan fortelle sannheten til. Han har 2 sidekicks, som han får hjelp av.

Hjernedød underholding, men det er veldig avslappende å se på i blant!

Chuck 7.5/10

Chuck, jobber på Nerd Herd, en svær databutikk. Han er helt håpløs, har ikke sjans på damer, og gjør det ikke så veldig bra på jobben, etter at han droppa ut av Standford.

Ved et uhell får han hele NSA og CIA databasen i hodet!! som gjør at han gjenkjenner terrorister o.l. Begge etterretnings organisasjoner sender deres top agenter for å fange ham, men ender opp med å samarbeide; NSA sin (Alec Baldwin) er macho macho, mens CIA sin er en meget vakker dame, som cover blir dama til Chuck.

Ganske så underholdende denne her også, men ikke forvent store skuespiller prestasjoner.

Journeyman 8.8/10

Kevin McKidd, han som spilte i Rome, er en vanlig familiemann, som en dag plutselig blir slengt inn i fortiden av en "tidsslynge". I fortiden må han løse en eller annen oppgave, som regel å endre fremtiden til en person, slik at personen, eller dens avkom, overlever en ulykke, og dermed kan gjøre noe viktig.

Jeg tenkte, "å nei, nok en tidsreise serie", men denne er faktisk ganske bra. Han møter også sin første wife-to-be i fortiden, og hun viser seg å være en traveler også!

Bionic Woman 6.0/10

Jeg elsker sci-fi, men denne var dårlig. Dog har jeg ikke sett fler enn 2 episoder. Jeg avventer litt og ser om den får øksa før jeg ser mer.

Positive er hun fra Battlestar Galactica er med. (hun blonde).

Serien handler om ett prosjekt, som gjør at man erstatter lemmer, og ting, slik at man får superkrefter.

For meg virket det som en dårlig rip-off av Dark Angel, med en mindre babe i hovedrollen :p.

Cane 1.0/10

Jeg så 1 episode av denne før jeg viste hva det var. Såpe ala de gode gamle Dynasti og Falcon Crest. Konseptet er død for lenge siden, så la det være død da!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...