Gå til innhold

TV i USA 2007-08. LIVE! (Spoilers)

Anbefalte innlegg

fordi de tok livet av de seriene som hadde seere, de har heller ikke noe i kampen mot american idol (fox) og house (house) på tirsdager. gilmore girls og veronica mars hadde faktisk gode seerbaser på tirsdager.

de eneste seriene, ikke medregnet reality, de har nå er smallville, supernatural og one tree hill. og disse vil ikke overleve sesongen.

thecw er usas svakeste tvkanal.

8648419[/snapback]

The CW :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
fordi de tok livet av de seriene som hadde seere, de har heller ikke noe i kampen mot american idol (fox) og house (house) på tirsdager. gilmore girls og veronica mars hadde faktisk gode seerbaser på tirsdager.

de eneste seriene, ikke medregnet reality, de har nå er smallville, supernatural og one tree hill. og disse vil ikke overleve sesongen.

8648419[/snapback]

hvorfor vil de ikke overleve sesongen?

Lenke til kommentar

8648419[/snapback]

hvorfor vil de ikke overleve sesongen?

8661340[/snapback]

hmm han skrev det vell der, pga cwtv har ikke sjangs mot seriene american idol og house på tirsdager. og fordi cwtv har så lite serier , har jo kun smallville , supernatural og one tree hill som serier utenom reality da.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor The Nine ble avsluttet så fort? Serien har jo så vidt begynt her i landet. Hadde de bare materiale til en sesong?

Edit: Fant det ut :D De som vil vite det: Serien var elendig. Allerede i første episode fikk man se dårlig regi og kameraforhold (ristet ofte). Hvis dere vil lese mer, søk den fram på IMDB.com.

Endret av myst84
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

John from Cincinnati er en serie som nettopp har startet. Sendes på showtime. (Weeds, Dexter, Sleeper Cell, Penn & Teller: Bullshit, Masters of Horror) Jeg forventet noe kult med andre ord.

Var vel helt OK, ikke veldig bra, men det var noe ved det som gjør at jeg kommer til å følge med videre. At Ed Bundy er med hjelper sikkert :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Gleder meg til K-Ville, er en spenningserie lagt til i New Orleans to år etter orkanen hvor ting forsatt er et helvete. Bryr meg ikke om at Anthony Anderson, Tawny Cypress eller en del viktige gjesteskuespillere fra Lost er med. Men handlingen virker bra, og får meg til å ønske å se den.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg syns det er utrolig synd at de skal kanselere Studio 60. Dette er en genial serie som gir et godt innblikk i hvordan et slikt program lages. Det er utrolig gdo skriving i denne serien mener nå jeg hvert fall, i tillegg til at det er veldig mange gode historier.

Jeg personlig håper at det er muligheter for at de kan komme tilbake senere.

Lenke til kommentar
noen som vet nårtid sesong 2 av friday night lights kommer ut før nedlasting? evt en side jeg kan sjekke..

9034173[/snapback]

Season 2 Premiere (02x01), airs Sep/2007

www.tvrage.com er god å sjekke på ;)

9034200[/snapback]

takker takker.. vet du om den er ute for nedlasting?

Lenke til kommentar
Psych follows Shawn Spencer who has developed a keen eye for detail after being instructed by his police officer father to note even the most minute details of his surroundings. After Shawn calls in a tip on a crime to the police, he is actually accused of committing the crime. To try to clear his name, Shawn convinces the police that he is a psychic and he begins solving cases for the police.

Serie som kommer på fredag, har aldri hørt om den før i dag. Høres jævla spennede ut, liker godt sånne serier så skal nok følge med på fredagen ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...