Dragen Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Jeg trenger hjelp fra dere andre brukere, også. Hvis dere ser at jeg har satt en serie på en liste som ikke skal være der (feil sesong, ikke kansellert, osv), så vennligst si ifra. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Hvilke serier er reality og telenovela? 7793122[/snapback] Back to the Grind: http://www.variety.com/article/VR111794236...oryid=1238&cs=1 TV Land has greenlit "I Pity the Fool," a reality show starring Mr. T as a Dr. Phil-style help guru, and "Back to the Grind," featuring TV actors like Erik Estrada and Loni Anderson as they try to tackle the jobs their characters performed on TV. Slik jeg leser den artikkelen er det reality.... CELEBRITY LOVE CRUISE (TV Land): http://www.thefutoncritic.com/showatch.asp...ity_love_cruise [snip]date show[/snip] http://tviv.org/Friends_&_Enemies [snip]60 minute telenovela[/snip] TO LOVE & DIE (MyNetwork TV) http://tviv.org/To_Love_&_Die [snip]60 minute telenovela[/snip] Regner med du følger med på denne? http://www.thefutoncritic.com/devwatch.asp...&genre=&studio= Endret 26. januar 2007 av -iL- Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 hvordan ligger det ann med one tree hill da ? kommer det en til sesong ? eller blir det og avlyst ? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 27. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2007 hvordan ligger det ann med one tree hill da ? kommer det en til sesong ? eller blir det og avlyst ? 7802611[/snapback] Tviler på at vi får høre noe før utpå våren. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2007 La til delen "Pilots". Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg gleder meg mest til Dexter. Herregud for en sinnsykt bra serie! Den tok jo helt av på slutten. Bra at jeg så alle episodene i ett, ellers hadde jeg ikke klart å tenke på noe annet. Lenke til kommentar
lain Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hihi hyperio, glad jeg gjorde det samme selv, ble en lang natt. Håper sesong2 blir like fet, men blir langt mellom hver episode. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det er jo bare å gjøre det samme da, spare opp. Eller "skaffe" alle når sesongen er ferdig. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 BSG har fått ny sesong. Oppdaterte Nye (SG3) og Gamle (BSG). Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Som jeg har sagt tidligere i tråden, de fleste serier vil bli oppdatert senere på våren (mai/juni). Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Bones og House M.D. har blitt fornyet. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 ER har blitt fornyet. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) du mangler en skokk av gamle serier. noen er: supernatural, smallville, veronica mars edit: men dette har du vel allerede sagt, at det fleste seriers endelikt blir avgjort i løpet av våren. Endret 19. februar 2007 av -iL- Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Setter denne som sticky frem til høsten Lenke til kommentar
O.J Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Ser at ABC har starta en ny serie som heter The Nine. noen som har sett på den? er den bra? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 Ser at ABC har starta en ny serie som heter The Nine. noen som har sett på den? er den bra? 7979143[/snapback] Kansellert. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Ser at ABC har starta en ny serie som heter The Nine. noen som har sett på den? er den bra? 7979143[/snapback] Kansellert. 7980786[/snapback] Ligger seks episoder ute. Men siden den er kansellert er vel spørsmålet besvart. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 Lenker til info om en del av pilotene: The Sarah Connor Chronicles Friends & Enemies Faceless (piloten ble sendt i 2006) Stargate spin-off (trolig en 2008-2009 serie) Mr. & Mrs. Smith The thick of it Cashmere Mafia Womens murder club Marlowe Bedroom and Boardrooms American Family Eli Stone The Call (folkene bak 24) Sam I am (komedie) Dirty Sexy Money Life on Mars K-Ville Gossip Girl (Folkene bak The O.C.) Chuck (Folkene bak O.C + Baldwin + McG gir en humoristisk dramaserie om spioner) Journeyman Ellers: Flash Gordon kommer på Sci-Fi, bestilt 22 episoder Tin Man skal vistnok være en mini-serie Gilmore girls kan fortsette uten Bledel Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 Gilmore girls kan fortsette uten Bledel 7990807[/snapback] Graham har uttalt at hun ikke vil fortsette uten Bledel. CW har også skutt og drept den babyen for nå. Det ser også lyst ut for Bledel, så det ser bra ut for s8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå