Mattlakk Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Hei, jeg har en tendens til å kjøpe meg mobil, også går det en uke, så er samme mobilen 1000 kroner billigere, også er den mobilen jeg har kjøpt rimelig dårlig Nå trenger jeg et godt tilbud på en bra mobil med Netcom Youngtalk! hjelp, kom med tips! (vil bruke den til musikk, foto) også syns jeg det er fett med gadgets gjerne 3g telefon prisklasse, helst under 2000 kr Endret 4. januar 2007 av crawford Lenke til kommentar
glosi Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hei, jeg har en tendens til å kjøpe meg mobil, også går det en uke, så er samme mobilen 1000 kroner billigere, også er den mobilen jeg har kjøpt rimelig dårlig Nå trenger jeg et godt tilbud på en bra mobil med Netcom Youngtalk! hjelp, kom med tips! (vil bruke den til musikk, foto) også syns jeg det er fett med gadgets gjerne 3f telefon prisklasse, helst under 2000 kr 7638478[/snapback] En telefon som garantert ikke blir 1000 kroner billigere om en uke er SE W300i til 1,- med Young Talk hos både Elprice og Telebutikken. Dette er en god musikktelefon, men har ikke bra kamera og 3G. Akkurat nå vet jeg ikke om noen 3G telefoner som er NetComlåste og dermed gir en god pris med YoungTalk. Kanskje noen andre har et bedre forslag enn meg:) Lenke til kommentar
JourNey Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 du kan jo sjekke shop.netcom.no, f.eks. SE k610i til 1290,- med YoungTalk evt. w810i til 890,- Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 SE K610i får du med Telenor Djuice Control til 1,- krone. Så ville ikke gått for den med YoungTalk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå