^fmj Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Har hatt et problem med windows som jeg ikke aner opprinnelsen til, det er akkurat på samme viset etter en formatering. Får ikke dratt og flyttet ikoner på skrivebordet. Hvis jeg drar et ikon til et annet sted på skrivebordet og slipper skjer det ingenting. Ikonet blir værende på akkurat samme sted. Jeg kan ikke dra og "slippe" en fil over i en mappe. Er nødt til å velge "kopier" og deretter "lim inn". Kan heller ikke dra mp3er fra en mappe og slippe dem direkte inn i playlisten til winampen. Er nødt til å velge "add files" Som dere kanskje ser er dette et problem som gjentar seg bare i litt forskjellige former. Ble slik for en stund siden, uvisst av hvilken grunn. Lenke til kommentar
b21a Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Mulig denne fra MS hjelper. EDIT: glem det, leste litt mere enn bare starten, de har vist bare en løsning for windows server 2003 Endret 4. januar 2007 av b21a Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Har fungert tidligere med akkurat samme installasjons-cd. Må være en instilling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå