klilleng Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 At noen kan orke å kjøre båt til england for å smugle, når det er momsfritt å sende varer innenfor EU fatter jeg ikke..! Dette betyr i praksis at du kan sende varen din poste restante til sverige, for så å dra over grensen og plukke dette opp i sverige... For deretter å smugle det fra sverige til norge... Men vi driver ikke med ulovligheter, gjør vi vel... 7647218[/snapback] Uansett er det jo ikke snakk om så stor forskjell, hvis England faktisk har ca 17% VAT. Med mindre man bestiller fra et sted uten moms i det hele tatt, da. Lenke til kommentar
TordO Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 dere sier at det ikke er toll eller moms på elektronikk.. så det betyr vel at de Ram-brikkene som jeg har lyst til å kjøpe fra England ikke må fortolles? Tord Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 dere sier at det ikke er toll eller moms på elektronikk.. så det betyr vel at de Ram-brikkene som jeg har lyst til å kjøpe fra England ikke må fortolles? 7647458[/snapback] Hvem sier det? Det er selvsagt moms på elektronikk. Men ikke andre tollavgifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå