boundishh Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) har vert borti at noen folk har skrevet dette spillet er tragisk hvorfor er det tragisk? ut i fra videoene jeg har sett virker det bra Endret 4. januar 2007 av fanboy Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Har du X360 kan du laste ned demoen å selv skjønne hvorfor. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Fra GameSpot: The Bad:- Camera frequently gets in the way - full of little graphical and animation glitches - lengthy and frequent loading times always get in the way - town missions are just plain stupid - action stages aren't really much better Karakter 4.4 - poor. Sier vel egentlig det meste. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 har vert borti at noen folk har skrevet dette spillet er tragisk hvorfor er det tragisk? ut i fra videoene jeg har sett virker det bra 7638270[/snapback] http://www.youtube.com/watch?v=naVshTpD9l0&eurl= Se denne videoen og si meg hva du synes. Eurogamer var forøvrig veldig begeistret for spillet. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Haha, videoen med lastetidene var jo priceless Snakk om å bruke mer tid på å vente enn å spille! Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Helt sykt mye loading, hadde gitt opp etter det 2. spørsmålet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå