laiter Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hei! Sliter litt med å starte coop story match med en kompis av meg med samme spill. Vi har prøvd å lage game, og invitere hverandre. Vi har også prøvd å søke opp gamet, men kommer ikke inn. Vi ser matchen i lobbyen, men den har ingen "ping prikker" ved seg, men det er det fåtallet av matchene som har... Feilmeldingen vi får er: "This game is no longer available". Vi kommer begge inn på de kampene som har to eller tre "ping prikker". Vi har begge ADSL Classic fra NGT, så linjekapasiteten skulle ikke være noe problem..eller? Noen som vet hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
Oxidia Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) er sannsynligvis et routerproblem.. 2 kammerater av meg har akkurat samme problemet. Jeg kan hoste og da kan begge joine, men de kan ikke snakke med hverandre selv om jeg hører og kan snakke til begge. Dersom en av de hoster kan jeg joine, men ikke den andre og omvendt. løsningen er sannsynligvis å åpne noen porter (vet ikke hvilke dessverre).. dere kan kanskje prøve å koble direkte til modemet (ikke via router) og se om problemet fortsatt eksisterer? Endret 4. januar 2007 av Pater Lenke til kommentar
laiter Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Takker så mye for svar! Kobla rett til netopiaen, åpna noen porter og BANG!! Da smalt det!! Har sittet og spilt med en kompis i noen timer nå. Fyf... så kult! Endret 4. januar 2007 av laiter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå