Hansulu Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Har sett rundt på nettet men finner ingen plass hvor de har spillet på lager Er spillet utsolgt overalt til gamecube? Når kan jeg forvente meg å få tak i det hvis dette er tilfellet? Har sinnsykt lyst til å prøve det, mens jeg venter på ffXII :!: Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Har kikket litt rundt jeg også, men sliter med å finne det. Får håpe det dukker opp en ny forsendelse i nærmeste framtid.. Lenke til kommentar
Hansulu Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Håper det kommer snart:) hva med utlandet? noen plasser jeg ikke har funnet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Nintendo må virkelig ha laget få eksemplarer av GC-versjonen siden alle (nett)butikker er utsolgt. Er svært irriterende, jeg hadde verken tid eller penger å kjøpe spillet før jul. Nå som jeg forsøkte å skaffe det i romjulen var det praktisk talt umulig, så jeg må si Nintendo skuffer her, sikkert for å presse oss til å kjøpe Wii istedet. Såg at play.com fikk inn nye eksemplarer i dag/igår, men nå angrer jeg at jeg ikke slo til siden de er utsolgt igjen. Turde ikke slenge inn en ordre til før jeg har kanselert ordren min hos en annen utenlandsk nettbutikk. Jeg sendte også en mail til absoluttspill og spurde når de fikk inn flere spill, men har ikke fått noe svar enda. Om noen som vet om butikker i Bergensområdet som har spillet inne kan dere gjerne sende meg en pm. Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Har sett ligge ute i hyllene i flere butikker altså... Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 http://www.zailor.no/default.asp?vareid=90710&stype=spill Litt dårlig side, klarte ikke å se om det er bestillingsvare eller om de har det på lager. Ellers ser det ut som det kommer rundt 17 Januar, rundt den tiden, i alle fall på Playx sine sider. Hvor de får det inn andre plasser vet jeg ikke. Men det er jo ikke så rart at spillet er utsolgt, da det er ganske populært både på Wii og NGC. Den som venter på noget godt venter ikke forgjeves Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hehe, leveringstid 1-3 uker. Tipper de ikke har det på lager Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Fikk svar på eposten jeg sendte til absoluttspill. De hadde snakket med Nintendo i dag, men de hadde ikke fått noen dato. Vet ikke helt om jeg skal gi opp og drite i hele spillet for nå, og heller bruke pengene på Lost Planet i stedet... Endret 4. januar 2007 av qoutor Lenke til kommentar
Hansulu Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Tror ikke jeg tar sjansen på lost planet, vil mye heller ha zelda:) en sikker vinner ( I think) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå