capt. sabeltann Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 jeg kommer ikke inn på internett, jeg har akkurat formatert pc. og lagt xp inn på nytt. jeg finner ikke ut hvordan jeg få kontakt med nettverkskortet. får ingen hjelp ved å bruke windows update. kunne noen hjelpet meg. hilsen capt. som er relativt ny her. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Du behøver drivere til hovedkortet. Har du pci nettverkskort (alså et kort som du setter inni pc) så kan du legge inn drivere til det også. Lenke til kommentar
capt. sabeltann Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Du behøver drivere til hovedkortet.Har du pci nettverkskort (alså et kort som du setter inni pc) så kan du legge inn drivere til det også. 7638273[/snapback] hei. hvis du mener om jeg selve kortet er tilknyttet hovedkortet så ja. men hva slags driver er det jeg skal bruke da. er dette noe jeg kan laste ned fra nettet? kabelen går ihvertfall inn i selve hovedkortet. Endret 4. januar 2007 av capt. sabeltann Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 (endret) Du må gå inn på produsentens side og hente drivere til motherboardet der. Du kan bruke SIW hvis du ikke vet vilket hovedkort du har. http://www.gtopala.com/siw_download.html Endret 4. januar 2007 av la7dfa-com Lenke til kommentar
capt. sabeltann Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 det er vel riktig hvis jeg fant ut at kortet heter asus K8N-E men er det bios jeg skal laste ned da. eller er det noe annet? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Last ned nettverksdriveren Lenke til kommentar
capt. sabeltann Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Hjertlig takk. jeg fikk fiksa det. lastet ned en hel serie med drivere. takk ha forsatt en hyggelig kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå