Aslask Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hei, Etter at pcn min har fungert så og si feilfritt siden jeg kjøpte den for ett år siden, har den begynt å irritere meg noe grenseløst. Jeg starter PC'n, kommer til skrivebordet, alt ser ut til å være som det skal, men plutselig får jeg bluescreen med beskjed om at det er funnet en feil, og at maskinen ble skrudd av for å hindre at feilen skulle skade den. Helt nederst på sida står det følgende feilmelding: 0x000000e (0xC0000005, 0x805923Ie, 0xB39699AC, 0x00000000) jeg har absolutt null peiling på hva som kan ha skjedd eller hva som forårsaker dette, men jeg har allerede prøvd å starte i Safe Mode, hvor datan fungerte normalt uten at feilen oppsto. Jeg har brukt systemgjennoppretting og valgt slik systemet var for noen dager siden, og jeg har søkt på nett. Men jeg klarer ikke å forstå , eller å finne en løsning på problemet. På forhånd takk for hjelpen Mvh, Aslask Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Står det noko meir under? Pleier å stå eit filnavn eller liknande. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå