^fmj Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Det gjelder altså åpning av porter på et zyxel prestige 660HWT modem, har valgt det nærmeste jeg kom på portforward og utfra det jeg kunne se var menyene mer eller mindre identiske. Fremgangsmåten er rimelig rett frem, men når jeg trykker "save" får jeg opp: "Error - invalid starting port"!? Har prøvd mange forskjellige porter og range. Endret 3. januar 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Søke på forum? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...starting+++port Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Heihå, det kan du si. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Har ikke routeren ved min side akkurat nå, men jeg logger meg altså på med: telnet 10.0.0.138 Når jeg da er kommet meg inn på modemet via telnet, hvilke kommandoer skal jeg da bruke? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Har ikke routeren ved min side akkurat nå, men jeg logger meg altså på med: telnet 10.0.0.138 Når jeg da er kommet meg inn på modemet via telnet, hvilke kommandoer skal jeg da bruke? 7638145[/snapback] du bare følger tallene som står der Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Aha, da burde det jo være enkelt. Lenke til kommentar
Yurez Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 JEG har også et problem der.. bare at ejg skal opne port "7171" og aner ikkeno annet . Jeg trenger seriøst litt hjelp [/color] Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) JEG har også et problem der.. bare at ejg skal opne port "7171" og aner ikkeno annet . Jeg trenger seriøst litt hjelp [/color] 7707707[/snapback] - Start - kjør - Skriv "cmd" - Skriv: "telnet 10.0.0.138" (hvis du har telenor) - Trykk tallet for NAPT/NAT (mulig det var 14 eller 15) - Trykk 1 - (Mulig du må trykke 1 igjen SUA only) - Skriv 7171 i start port og end port - Der det står IP/outside ip/whatever skriver du inn ip-en din (den finner du ved å gå i en ny cmd og skrive "ipconfig" (Det her skal være sånn cirka riktig, har det ikke tilgjenglig nå) Endret 12. januar 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå