spader111 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Leste om ESI Juli@ kortet under "Anbefalinger" og likte det jeg så, da kan jeg bruke en koaksial kabel til forsterkern, eller hva med creativs xmod? Stor forskjell? Jeg skal bare lytte ikke lage lyd. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Tenker du på stereolyd? Da bør du i så fall sannsynligvis bruke en vanlig analog signalkabel med mindre du har en forsterker med bedre DAC enn lydkortet har. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Skal kortet bare brukes direkte mot en stereoforsterker er nok dette kortet her å foretrekke: https://prisguiden.no/product.php?productId=27961 Er det en surround reciver derimot, kan du jo på ESI kortet bruke optisk kabel for å overføre det digitale signalet. Har selv litt blandet erfaring med creative, lydkortene fungerer og lyden er bra, men det plager meg at alt skal være så fancy og genialt i alle drivere og kontrollpanel osv. For mange unkjente "creative only" betegnelser på ting og funksjoner som er dårlig beskrevet, ut i fra hva de eksakt gjør. Endret 3. januar 2007 av Thorsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå