Nuffern Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Har installert den nyeste nimo-codepack'en og DivX5, men allikevel er det enkelte divX-filer (de fleste!) som jeg ikke får spilt av i Windows Multimedia Player. Må isteden spille de av i DivX Player Aplha (helt råttent program). Hva skyldes dette? Fikk spilt de av på den gamle maskina mi, og jeg har passet på å installere hele nimo. Noen kloke ideer? :smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Hva mener du med at du ikke får avspilt dem? Mangler du kodek? (Det gjør du nok ikke, siden du får avspilt dem i Divx Player) Jeg har også hatt noen problemer med MediaPlayer. Den dør på seg når jeg prøver å spille av enkelte filer. Ikke spør meg hvorfor. Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 prøv et program som heter radlight. Beste videoavspillings programmet jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 På laptopen må jeg spille av alle divx-filene i Aplha-spilleren, mens på den stasjonære virker det som om alle går i MediaPlayer. Tror ikke MediaPlayer er så flink til å finne kodekene jeg har installert.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Nuffern skrev (2002-11-28 21:27): Tror ikke MediaPlayer er så flink til å finne kodekene jeg har installert.. Jupp. MP har problemer med akkurat det, noe som sikkert ikke ligger så høt på M§ sitt oppgraderingsliste :smile: _________________ B|Real @#hw.no@undernet www.b-real.net [ endret av B|Real den 2002-11-29 03:59 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå