Gå til innhold

Super Mario på pcn

Anbefalte innlegg

For dere som vil spille det ekte supermario spillet last ned SNES emulator.

----link til site med ROMs slettet av moderator----

Så legger dere emulatoren og spillet i samme mappe, åpner emulatorn og velger SuperMario Allstars ;)

A = løpe

Z= hoppe

X = snurre

edit: Fant ut at ROM'en var ulovlig, men nå finner dere det vel sjøl?

post-84861-1167865049_thumb.jpg

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og dette er lovlig?

7637986[/snapback]

omg, gi nå F i det her lovlige greiene :nei: , gjør som svenskene, Vuder om pirat nedlasting skal bli lovlig :)

7638039[/snapback]

Dette forumet tillet ikkje piratkopiering.

Etter det eg har lese på internett er det lov å bruke ein emulator så lenge du eig spela du emulerer.

Lenke til kommentar
edit: Fant ut at ROM'en var ulovlig, men nå finner dere det vel sjøl?

7637894[/snapback]

Kanskje du heller skal fjerne allt du har skrevet i posten din?

SÅ klart de finner det når du har linken X antall pixler opp på skjermen!

Uff! Blir så oppgitt over slike emner og tankeløse folk.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
Ja uff så tankeløs jeg er! OMG liksom  :nei:

7638131[/snapback]

Ja OMG så tankeløs du er...

Noen har brukt tid og penger på å lage disse tingene, så skal du bare ta dem?

Jeg vet godt at mange piratkopierer, men jeg har utrolig liten interesse av å høre om det.

Jeg jobber selv i en musikk sjappe og hører ofte folk (flest unge) som er i butikken snakke høyt og tydlig om laste ned ditt og datt. Egentlig skiter jeg langt og lenger enn langt i hva de laster ned og når, så de kan godt holde slikt snakk for seg eller utenfor butikkens lokale. Synest det er rett og slett frekt.

Retningslinje #8

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.
Endret av PantZman
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Nintendo har jo kommet med virtual console nå, så etter hvert slipper vi å være ROM-pirater. For at piratvirksomhet skal være skadelig bør jo tross alt produktet være tilgjengelig for salg!

Lenke til kommentar
Nintendo har jo kommet med virtual console nå, så etter hvert slipper vi å være ROM-pirater. For at piratvirksomhet skal være skadelig bør jo tross alt produktet være tilgjengelig for salg!

7638186[/snapback]

Så om en disney klassiker er gått ut på dato blir det automatisk lovlig å laste den ned?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
Så om en disney klassiker er gått ut på dato blir det automatisk lovlig å laste den ned?

7638202[/snapback]

Nei, men jeg har større forståelse for denne formen for piratvirksomhet enn andre, samtidig som jeg gjerne hadde sett mer bruk av distribusjonsmåter som nintendo begynner med nå, når det kommer til "abandonware" :)

Filmer har forøvrig vært litt lettere å få tak i enn gamle nintendospill siden man fikk så mange relanseringer på dvd, men skal ikke gjøre om dette til noe slags støtteargument.

Lenke til kommentar
Dritt i alt som heter REGLER, når plata/film/spill produsenter ikke greier å finne noe dvd spære som ikke virker så for de bare ha det så godt, Arrrrrrrrr

7638945[/snapback]

Hørt om etikk og moral? :)

Uansett, så er tråden veldig off-topic. Om det er lovlig eller ei kan en moderator få bestemme, det er uansett en del off-topic som burde slettes.

Lenke til kommentar
Dritt i alt som heter REGLER, når plata/film/spill produsenter ikke greier å finne noe dvd spære som ikke virker så for de bare ha det så godt, Arrrrrrrrr

7638945[/snapback]

Bra holdning...det er greit å stjele så lenge folk ikke klarer å beskytte seg mot det? Så om sykkellåsen din ikke har noe å stille opp med imot avbitertanga mi, så er det greit at jeg tar sykkelen din?

Lenke til kommentar

7638945[/snapback]

Bra holdning...det er greit å stjele så lenge folk ikke klarer å beskytte seg mot det? Så om sykkellåsen din ikke har noe å stille opp med imot avbitertanga mi, så er det greit at jeg tar sykkelen din?

7639589[/snapback]

seff, er en dirtt sykkel :D.

men men, ingen kan si noe for å få meg til å tenka at det er dumt med pirat lasting, jeg og mange flere ser bare posetivt på saken

Endret av NadaX7
Lenke til kommentar
seff, er en dirtt sykkel :D.

men men, ingen kan si noe for å få meg til å tenka at det er dumt med pirat lasting, jeg og mange flere ser bare posetivt på saken

7640557[/snapback]

Unnskyld meg men hvis man er voksen og faktisk har penger, hvordan kan man da se positivt på tyveri, ran hvis man kan kalle det det?

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...