Gå til innhold

Kjøp av bærbar,HASTER.!

Anbefalte innlegg

Jeg har sett en del på de trådene som er lagt ut her, men jeg har ikke blitt helt klok på hvilken bærbar jeg skal kjøpe. Har tenkt å bruke ca 7000,-

Vil selvfølgelig ha mest mulig pc for pengene. Jeg spiller ikke, pc`n vil bli brukt til dokument behandlig og litt bilde/video redigering + surfing.

TIPS til bærbar?? :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en Acer Aspire 5102WLMi, som har omtrent samme spesifikasjoner som den som er foreslått, bortsett fra at den har en annen prosessor og mangler blåtann. Den fungerer helt fint, men har et problem. Det er grafikkløsningen. X1100 på denne laptopen er knapt egnet til å kjøre f.eks. Counter-Strike Source på laveste innstillinger.

Ellers er den helt super.

(Som du har skrevet, du spiller ikke, men jeg kan likegodt bruke anledningen til å advare andre :) )

Lenke til kommentar
Jeg har en Acer Aspire 5102WLMi, som har omtrent samme spesifikasjoner som den som er foreslått, bortsett fra at den har en annen prosessor og mangler blåtann. Den fungerer helt fint, men har et problem. Det er grafikkløsningen. X1100 på denne laptopen er knapt egnet til å kjøre f.eks. Counter-Strike Source på laveste innstillinger.

Ellers er den helt super.

(Som du har skrevet, du spiller ikke, men jeg kan likegodt bruke anledningen til å advare andre :) )

7638003[/snapback]

Men vil det si at det er dårlig oppløsning hvis man spiller av en film eller ser bilder??

Lenke til kommentar
Men vil det si at det er dårlig oppløsning hvis man spiller av en film eller ser bilder??

7638029[/snapback]

Neida. Det han mener er at grafikkortet ikke henger med på 3D-spill. For video og bilder er så godt som alt som selges idag godt nok. Hvis du ikke skal spille annet enn kabal er det viktigere med bra prosessor og nok minne enn et godt grafikkort. uten at jeg har finlest om Acer maskinen du ble anbefalt ser det ut som et godt valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...