audi200 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hei alle mobilerer. Er ikke helt inne på dette med og konvertere DVD til mobil film. Har Kjøpt meg Quick time pro for konvertering. Når jeg skal åpnen DVDèn får jeg bare 2 mapper . 1 med audio som er tom og 1 med video som inneholder en del filer men quick tilme tier at dette ikke er noen film fil. Er det noen som kan forklare meg hvordan dette gjøres? Eller har en guide for dumies når det gjelder dette? Hilsen Oppgitt Lenke til kommentar
audi200 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Er det ingen som kan dette? Lenke til kommentar
jealei Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 det virker som du har rippet filmen, ikke kovertert den, hva heter de filene som er i den mappen? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 det virker som du har rippet filmen, ikke kovertert den, hva heter de filene som er i den mappen?Han tenker sikkert på AUDIO_TS og VIDEO_TS mappene som ligger på selve DVD-platen. Hvordan du kan få konvertert dvden til et støttet format ved bruk av QuickTime Pro har jeg ikke satt meg inn i, men en rekke gratisprogrammer kan gjøre det for deg, slik som Plato DVD to 3GP Converter. Lenke til kommentar
audi200 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 det virker som du har rippet filmen, ikke kovertert den, hva heter de filene som er i den mappen? 7640910[/snapback] Hei de heter AUDIO_TS og VIDEO_TS Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Du må først rippe DVDen til f.eks. .avi. Deretter kan du bruke ImToo 3GP Converter (koster penger) eller et annet bra program som heter SUPER(GRATIS). Lenke til kommentar
audi200 Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Du må først rippe DVDen til f.eks. .avi. Deretter kan du bruke ImToo 3GP Converter (koster penger) eller et annet bra program som heter SUPER(GRATIS). 7641601[/snapback] Hvordan ripper jeg den da Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Her står det litt om det (blant annet at det er vanskelig å rippe) : http://www.wikihow.com/Rip-DVDs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå