Landkrabben Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Hei, noen som har enn link til enn driver til dette skjermkortet : NVIDIA® GeForce™ Go 7600, med 512 MB dedikert skjermminne PCI Express det er til denne pcen : http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=72082# Pcen jobber så tregt synes jeg, vil det hjelpe med ny skjermkort driver? Tenker da på spill....... Endret 3. januar 2007 av Landkrabben Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) mener du at den jobber tregt eller mener du at du har lav fps i spill? hvilken spill spiller du og hvordan annen hardware har du i pc'en din? (regner med at det er en bærebar) Go 7600 drivere (trykk på primary download site) BTW: just fucking google it Endret 3. januar 2007 av fredblic Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Forøvrig er det jo en sticky-post øverst i Skjermkort og TV-kort-kategorien angående drivere og verktøy til skjermkort. Lenke til kommentar
Landkrabben Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Forøvrig er det jo en sticky-post øverst i Skjermkort og TV-kort-kategorien angående drivere og verktøy til skjermkort. 7640989[/snapback] Jeg har ikkje funnet enn eneste driver til dette skjermkortet til nå iallefall,, ingen som vet hvor jeg finner det?? Lenke til kommentar
Landkrabben Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 mener du at den jobber tregt eller mener du at du har lav fps i spill? hvilken spill spiller du og hvordan annen hardware har du i pc'en din? (regner med at det er en bærebar) Go 7600 drivere (trykk på primary download site) BTW: just fucking google it 7637586[/snapback] Lav FPS i spill ja,,, kun 97 i fps ved cs.1200 i oppløsning, i CS-S (Source) Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) 97 fps med geforce go7600 er helt akseptabelt! du har ingenting å klage for Endret 12. januar 2007 av fredblic Lenke til kommentar
HKS Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Forøvrig er det jo en sticky-post øverst i Skjermkort og TV-kort-kategorien angående drivere og verktøy til skjermkort. 7640989[/snapback] Jeg har ikkje funnet enn eneste driver til dette skjermkortet til nå iallefall,, ingen som vet hvor jeg finner det?? 7706228[/snapback] LaptopVideo2Go legger ut oppdaterte INF-filer til de vanlige driverene du laster ned hos nVidia: http://www.laptopvideo2go.com/index.php?dr...=1&type=1&dir=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå