_Kjetil_ Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Pcen min restarter seg og fryser seg mitt inne i Warcraft 3 og av og til i Counter Strike. Det kommer ikke opp noen "Bluescreen" pcen bare restarter seg. Dette har holdt på en stund, men jeg hadde ingen problemer med pcen før etter jeg formaterte den og la inn Windows XP på ny. Hadde satt stor pris på hjelp om hva som kan være problemet! Takk på forhånd... Lenke til kommentar
_Kjetil_ Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 PLIZZ SVAR!! :sad: Lenke til kommentar
Laka Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Er det bare CS det gjelder? Lenke til kommentar
_Kjetil_ Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 Warcraft 3 også! jeg har de nyeste driverne til skjermkortet/lydkortet! Håper på mer svar... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Har du overklokket? har du for liten PSU? Lenke til kommentar
_Kjetil_ Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 Har ikke overklokket, PSU'en min er på 866mhz! Men jeg har hatt dataen en god stund og den har virket helt fint før. CS krever jo heller ikke så mye Lenke til kommentar
norrick Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Prøv å skru av "Start på nytt automatisk" i kontrollpanel/system/avansert/innstillinger for "Systemoppstart, systemfel---", på dette panelet passer du på at "start på nytt" IKKE er krysset av. Neste gang du får en kritisk feil så vil maskinen vise en B.S.O.D med feilmelding. Håper dette hjelper litt. Lenke til kommentar
_Kjetil_ Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 Eneste endringen etter formatering er at mine 3 partsjoner som før var C: NTFS D: FAT32 E: FAT32 nå er NTFS alle sammen! Lenke til kommentar
_Kjetil_ Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 takk for svar norrick! skal gjøre det Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Quote: Den 2002-11-24 21:07, skrev _Kjetil_:Har ikke overklokket, PSU'en min er på 866mhz! bare et lite spørsmål hvor kjøpte du den psuen? har en liten følelse av at du har blitt lurt hvis du kjøpte en psu på 866Mhz. Lufen Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Psu powersupply måles i watt min 300. men til poenget, tror det blir varmt så sjekk tempen overllt+grafikkort Lenke til kommentar
_Kjetil_ Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 jeg har nokk ikke kjøpt den! fikk en gratis pc fra jobben til min far! inisterte i større Hardisk og skjermkort! Blir nytt Hovedkort og PSU etter jul eller når jeg har råd! :smile: Lenke til kommentar
_Kjetil_ Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 Oisann! jeg er ikke helt sånn dataperson så jeg forvekslet PSU med CPU! sorry, my mistake! Lenke til kommentar
Laka Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Quote: Den 2002-11-24 21:09, skrev norrick:Prøv å skru av "Start på nytt automatisk" i kontrollpanel/system/avansert/innstillinger for "Systemoppstart, systemfel---", på dette panelet passer du på at "start på nytt" IKKE er krysset av.Neste gang du får en kritisk feil så vil maskinen vise en B.S.O.D med feilmelding.Håper dette hjelper litt. Du blir ikke akkurat klok av de feilmeldingene som en blåskjerm viser, men det kunne jo vært en idè å søke på goggle. Lenke til kommentar
_Kjetil_ Skrevet 24. november 2002 Forfatter Del Skrevet 24. november 2002 Det jeg lurer på er om det er grafikkortet som må skiftes ut, hD, PSU, CPU, HK? Lenke til kommentar
norrick Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Tror alle komponentene fungerer som de skal, sannsynlig så er det bare en konflikt i hardwaren pga drivere eller irq konflikter. Tipper at du får en av to feilmeldinger: "Driver irq not less or equal" el. "nv4_disp.dll caused an error" eller noe i den duren. PS. Bruker du et VIA basert HK, last i såtilfelle last ned de nyeste 4in1 driverene fra viaarena.com Ikke alle feilmeldingene er logiske for den lille mann i gaten men det kan jo tenkes at MS har svaret. http://support.microsoft.com/ er stedet hvor du kan finne svar hvis du får en feilmelding . Lenke til kommentar
Maniac Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 Fy søren, jeg har akkuratt det samme problemet! Bare at hos meg så skjer det i BF 1942 og FIFA 2003. helt føkka.... Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 25. november 2002 Del Skrevet 25. november 2002 BIOS oppdateringer skal jo også hjelpe mot ustabilitet. Men det er siste utvei da :smile: Lenke til kommentar
_Kjetil_ Skrevet 1. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2002 Hvorfan finner jeg ut om jeg har Via basert hoverkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå