Chrisss Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Skal til militæret nå den 10 så jeg trenger en Bærbare data men veit ikke vhem jeg skal ta..=\ hørte noen om at militæret hadde en egen siden, noen som veit hva den heter ? Pris klasse 13000 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Om du leter etter forsvarets nettsider finner du de på www.mil.no. Du sier lite om hvilke krav du stiller til maskina, men kan jo rått og brutalt anbefale Compal HEL80 som du finner på www.multicom.no ps Grensevakten har inntak nå den 10., er vel ikke tilfeldigvis dit du skal? http://www.mil.no/haren/gsv Endret 3. januar 2007 av ventle Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Hehe.. er nok ditt jeg skal ja Men har sett på mil.no finner ikke noe liksom =\ Lenke til kommentar
ventle Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 følg den siste linken jeg ga. Hva leter du etter? Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Et sted hvor jeg finner priser å sånn på de bærbare pc som militære kan tilby =\ Lenke til kommentar
ventle Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) [edit] nå står ikke verden til påske... Endret 4. januar 2007 av ventle Lenke til kommentar
HoodooOperator Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Skal til militæret nå den 10 så jeg trenger en Bærbare data men veit ikke vhem jeg skal ta..=\ hørte noen om at militæret hadde en egen siden, noen som veit hva den heter ? Pris klasse 13000 7637200[/snapback] Vet ikke så mye om hvilken pc du bør skaffe deg, har ikke fulgt så mye med, men har du sjekket "milrab.no" ? Der har de tilbud på bærbare pc-er for militærpersonnel. Da jeg var inne i fjor kjøpte jeg pc-en min en stund etter rekrutten, dog ikke via "milrab". Har ikke hørt noe negativt fra dem som kjøpte derifra, så tenk på det. -Mr.Kaizer Lenke til kommentar
Tore Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Du leter nok etter : http://milrab.no/shop.php Greie priser men ikke noe å hoppe i taket for... Jeg hadde med min Asus til rekrutten, å da vil jeg av erfaring anbefale deg en pc som tar dine favoritt spill... Ikke sikkert wlan når helt til brakka rommet ditt er på... ( 15.4" går perfekt i "sporet" AG-3'n sto i før i skapet...) (Om det er samme type skap overalt..) Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 hehe takk det var den siden her jeg var ut etter ja Tusen takka for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå