Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Dedicated Server Leie

Anbefalte innlegg

Hey..

Prøvde søk men er en dårlig søker...

Noen som vet om det går og leie 50Mbit eller 100Mbit Dedi server i norge eller nære norge? Ikke til spilling men til Downloading og Uploading og kansje spilling men tviler :p

Takker for alle svar/linker jeg får :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hey..

Noen som vet om det går og leie 50Mbit eller 100Mbit Dedi server i norge eller nære norge? Ikke til spilling men til Downloading og Uploading og kansje spilling men tviler :p

7637197[/snapback]

det tar jo like lang tid å få det over til deg seinere da :\

tror uansett ikke det er mange som leier ut det pga warez, fildeling, etc.

Lenke til kommentar
Hey..

7637197[/snapback]

Det er fullt mulig. For eksempel har www.mbit.no en del dedikerte servere på gbit linje. Du kan sikkert prøve å laste opp/ned warez på de serverne, men da går det ikke lenge før du får deg en klekkelig bot og serveren blir stengt, siden det er nemlig ulovlig. Uansett så er vel denne tråden noenlunde ulovlig, siden den omhandler opplasting og nedlasting, men siden den ikke sier oe om HVA man laster opp/ned, så er vel det ikke noe gale.

Endret av christopher909
Lenke til kommentar

hehe vet at det er "ulovelig" :p men det var ikke det jeg spurte om. men takker for raskt svar da :) og uansett vis jeg hadde lasted ned warez etc hvordan ville de merket det? ser de på serveren hele tiden eller holder kontrol på hva jeg gjør? :)

Lenke til kommentar
og uansett vis jeg hadde lasted ned warez etc hvordan ville de merket det? ser de på serveren hele tiden eller holder kontrol på hva jeg gjør? :)

7637390[/snapback]

Det finnes jo flere aktører enn de som eier linjene som er inne i bildet her.

Har du lest forumreglene så hadde du ikke støyet med warez og lignende i forumet.

Man kan godt diskutere teknikk, men vær så smart at ulovligheter ikke fremheves i postene.

Endret av la7dfa-com
Lenke til kommentar

Tja, det vil i såfall ikke ta lang tid før den som leier serveren overstiger tilgjenglig båndbredde pr mnd (hos mbit 200 gb). Tror at de ikke sperrer serverene når du overforbruker, men får en saftig regning på det om det går over alle støvleskaft.

Og om det oppdages at det er ulovlig innhold på serverene, så ville jeg ikke stått som ansvarlig.

Lenke til kommentar
100 Mb garantert båndbredde uten volumbegrensninger (altså ikke dele med andre), koster fort minst 40 000,- pr mnd. Altså ikke noe for folk som fremdeles bor hjemme hos foreldrene sine...

7640568[/snapback]

-lotto milionærer er ikke som andre millionærer :dribble::)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...