Foursquare Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hei, jeg skal selge min Barebone: -Aopen EZ482 (socket 939) -AMD 64 3200+ eller alternativ nr 2: AMD 64 X2 4600+ -1024MB ram (2x512) -250GB HDD -Leadtek Winfast 6600GT extreme ed. 128mb eller alternativ nr 2:Sapphire X1600PRO 512mb Hva synes dere jeg bør selge denne for? Ta med alternativ 2 også. Barebonen er nesten 3mnd gammel. Også over til kjøp av PC =) Jeg har lyst på en stillegående PC, i og med at den står på 24 timer i døgnet, vannkjøling er helt uaktuelt. Når det gjelder hardware er jeg litt keen på core duo cpu'ene til Intel, et godt hovedkort, 2gb ram, et bra skjermkort max 3k. PCen kommer til å bli brukt til spilling og masse multimedia (over til LCD TV, HDMI?). Gidder ikke skrive noe særlig mer, dere har vel fått et inntrykk av hva jeg ute etter, som sagt er multimedia/overføre bildesignaler over til LCD tv veldig prioritert, og jeg har også litt lyst til å prøve meg på overklokking, så hardwaren må tåle det =) Takker for alle innspill! Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 sett på qxl og selg hel, kjøp normalt kabinett og hovedkort etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå