Gå til innhold

Bam ved Tyrifjorden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann!

Du vil vel ha kritikk, så jeg starter.

Jeg syns at du burde ha kommet litt lengre ned, så det ikke blir tatt så ovenfra. Sitter du på et berg eller noe lignende så det ikke var mulig?

Jeg syns også du burde ha fokusert på enten hunden eller horisonten, også utbrent der sola går ned, synd.

Hva med å prøve et lignende bilde, men litt mer av hunden, som om du ligger på magen og den er din herre med solen i bakgrunn?

Så bildet blit tatt oppover mot hunden? Vil skaffe litt mer fokus på en hund i fin solned/oppgang. Bare en tanke.

Marius

Lenke til kommentar
Heisann!

Du vil vel ha kritikk, så jeg starter.

Jeg syns at du burde ha kommet litt lengre ned, så det ikke blir tatt så ovenfra. Sitter du på et berg eller noe lignende så det ikke var mulig?

Jeg syns også du burde ha fokusert på enten hunden eller horisonten, også utbrent der sola går ned, synd.

Hva med å prøve et lignende bilde, men litt mer av hunden, som om du ligger på magen og den er din herre med solen i bakgrunn?

Så bildet blit tatt oppover mot hunden? Vil skaffe litt mer fokus på en hund i fin solned/oppgang. Bare en tanke.

Marius

7639517[/snapback]

Takk for innspill, skal gjøre et nytt forsøk

Lenke til kommentar

Tja, vil si meg uening i M.O her, synes vinkel, utsnitt og det meste stemmer her, men det er dessverre for uskarpt. Så burde du kanskje klone bort refleksene på bikkja.

Når det gjelder utbrentheten M.O snakker om, synes jeg den ikke er sjenerende i det hele tatt. Når bildet inneholder både mørke og veldig lyse områder er det vanskelig å unngå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...