tidus2k4 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 http://www.pro-g.co.uk/news/24-08-2006-3475.html "We will try to keep it as a 360 exclusive," Takeuchi said. "But, from the company's point of view, when you think about the business, in the future it's something [port the game to PS3] we might have to do." Mulig det blir lost planet da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Det er jo Capcom det er snakk, så ingen stor overraskelse om vi ein dag sitter med Sixaxis mellom henda og spiller Lost Planet Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Det hadde vært flott.. forsåvidt skulle jeg ønske alle spill kom på alle konsoller, så hadde kranglingen dødd ut.. men det er bare en ønskedrøm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) http://www.pro-g.co.uk/news/24-08-2006-3475.html "We will try to keep it as a 360 exclusive," Takeuchi said. "But, from the company's point of view, when you think about the business, in the future it's something [port the game to PS3] we might have to do." Mulig det blir lost planet da 7637009[/snapback] Som du selv klarer å se er den artikkelen nesten et halvt år gammel, og er blitt diskutert før her på forumet, sammen med Capcoms svar på dette ryktet. EDIT: fikset link Endret 3. januar 2007 av qoutor Lenke til kommentar
xelA Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Dette gjør ikke akkurat noe for min del.. Det blir sikkert like bra (eller bedre) på x360 som på ps3, og ps3 koster mer Så jeg tror ikke det er dette spillet det faller på om folk kjøper x360 eller ps3 EDIT: det var godt å høre! Endret 3. januar 2007 av xelA Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Når du sier det qoutor, så var det noe som dirret i nøtta når eg leste dette Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Som du selv klarer å se er den artikkelen nesten et halvt år gammel, og er blitt diskutert før her på forumet, sammen med Capcoms svar på dette ryktet. Oh.. så ikke den tråden beklager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå