xxexx Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hei! Jeg har fått beskjed av fysioterapeuten om å slutte med håndball pga kneskader. Jeg har over lengre tid falt mye på knærne, noe som har ført til at brusken i kneet har blitt slitt ned. Siden brusken ikke bygger seg opp igjen er visst dette ganek alvorlig, hvertfall emd tanke på min unge alder (15år). Etter en trening vil jeg være svett og sliten. Jeg vil bli sterk og få god kondis. Noen som har forslag til annen idrett jeg kan drive med?? TAKK Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) *SLETTET* 1 4 T E G N Endret 3. januar 2007 av Termometer Lenke til kommentar
xxexx Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg er jennte ja. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Kan svømming være noe for deg? Kanskje bortsett fra at man ser spesielt svett ut etter trening. Kondis og styrke får du, sliten blir du også. Skader er det også svært lite av. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Bortsett fra drukning, falling på stugebrett så du skraper opp ryggen og andre folk som kan slå deg ihjel eller hoppe på deg. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Bortsett fra drukning, falling på stugebrett så du skraper opp ryggen og andre folk som kan slå deg ihjel eller hoppe på deg. 7652159[/snapback] Du har aldri vært på en svømmetrening vel, har du? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hehehe! Jeg svømmer som en fisk, jeg Lenke til kommentar
Kvam Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Bortsett fra drukning, falling på stugebrett så du skraper opp ryggen og andre folk som kan slå deg ihjel eller hoppe på deg. 7652159[/snapback] Du har aldri vært på en svømmetrening vel, har du? 7652198[/snapback] Gikk på svømming i ca 9-10 år. Startet med babysvømming og utviklet meg videre. Sluttet da jeg var 10 eller 11 år og da var jeg Blandt landet 3 beste svømmere i min aldersklasse. En skikkelig dårlig sport etter min mening. Kan bli utrolig kjedelig til tider, når du kun skal kunne svømme fra en side til en annen. Når du i tillegg skal gjøre dette 5-6 ganger i uken (Sier ikke at dere skal gjøre det, men jeg gjorde det), ble det veldig kjedelig og jeg sluttet Men en veldig fin kondisjon og styrke trening, hadde en ekstrem kondis da jeg var 11 år.. Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Kampsport er ikke så veldig belastende for knærne. kommer kanskje an på hvilken form for kampsport, men det er bare å teste det ut. Lenke til kommentar
warneck Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Om du sliter med knærne så er vel svømming alfa omega Du kan jo drive med curling, hehe (Poenget mitt var gruppen; presisjonsidrett) Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Klatring er vel fint, belaster jo knærne litt, men ikke noe ekstreme greier som håndball. Selv klatret jeg i 3 år, men sluttet fordi det ble litt ensformig; opp og ned, om og om igjen, men er jo mange som liker det. Jeg drev med det mest for å få være med de få gangene vi fikk muligheten til å klarte ute, det går du ikke lei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå