olaberg Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Hei :!: Skal kjøpe et nytt kabinett pga. bynt å få liten plass i mitt Midtower. Derfor har jeg tenkt å kjøpe et fulltower kabinett med støtte for vannkjøling settet mitt. Er det noen som vet om noen Fulltower kabinett som støtter mitt vannkjølingssett? Kan vurdere å kjøpe deler til systemet vist ikke de delene jeg har passer i det nye kabinettet. (Radiator, pumpe etc.) Mitt vannkjølingsett: Mist Tsunami Dual Radiator 939 Takk for alle svar! Og godt nytt år! Endret 3. januar 2007 av olaberg Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Coolermaster Stacker f.eks. Du trenger jo bare å bore noen hull til pumpa, er fest til radiatoren i bunn hvis du ikke vil montere i den i topp da... Lenke til kommentar
olaberg Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 Coolermaster Stacker f.eks. Du trenger jo bare å bore noen hull til pumpa, er fest til radiatoren i bunn hvis du ikke vil montere i den i topp da... 7682185[/snapback] Takk! Bestilte akkurat det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå