Alte-to Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Hei. Sitter og leker Admin i ei lita bedrift. 6ansatte. (alle har egen PDA som synkes mot et eget "program" for elektrikere. enten ekstern (GPRS) eller via Wlan på Kontoret.) Vurderer også en server (dedikert PC, om du vil) til dette (derfor litt offtopic info) Saken: *Fast IP telenor 150kr. pr mnd. *extra E-post (5 er billig 10er myye dyrere) *Hjemmesideplass på ville 10Mb husker ikke pris... men sikkert dyrt det óg *ADSL Bedrift 720Kbs... "dyrt" Har ikke prisene forran meg her nå i kveld. kan sjekke i morgen. Telenor Hoster .NO navnet vårt. Jeg synes alt dette er blitt litt dyrt Pr. Mnd. etter hvert :S finnes det noen total-løsning med bl.a. 10eposter, litt hjemmesideplass - som jeg har access til via FTP? (eget program for og lage hjemmesiden) mvh Tommy Endret 5. januar 2007 av Alte-to Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hei, ser du ikke har fått noe svar. Litt vanskelig å gi en anbefaling uten å kjenne til behovene dine, men generelt sett er Telenor omtrent så dyrt som det kan bli. 10Mb serverplass er jo nærmest en fornærmelse. Det er et par ting å ta stiling til: - Har en 768-linje fra Telenor nok opp-hastighet til at du kan hoste noe som helst på linjen? Kanskje du bør forhøre deg med noen konkurrenter f.eks Nextgentel om hvilke hastigheter de kan tilby med ditt budsjett. - Er det viktig å ha alt på samme sted? Domenehåndtering, epost og serverplass får du jo billig hos f.eks domeneshop.no eller en av deres hundre konkurrenter. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 hm, Domeneshop ser ut til og ha alt for meg... Skal ikke ha hoste selv da. fast IP er et krav... så jeg må sjekke andre Leverandører av DSL... Lenke til kommentar
N_R Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Hva med www.one.com? Og en billig adsl fra hvem-som-nå-er-billig-og-bra? Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Tusen takk til deg Espenevo! Har nå Halvert(!) de årlige utgiftene på Hjemmeside og ADSL Da er 2 av 4 telenor-produkter ute av huset Da gjenstår 6-7Mobilabbonemang +2xFast-telefon nr. Noen som har tips om noen sider med oversikt av leverandører? Ser nå at Ventelo har Fast-tlf og full pakke... venter på svar fra de om "full pakke" Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Ventelo er svært kurante og rimelige. Du får glatt gratis telefoni mellom bedriftens mobiler samt sterkt redusert takst mellom intern fast og intern mobil. Installerer du en GSM-gateway på telefonsentralen ringer du gratis mellom fast og mobil også.. Dette er en løsning vi selger voldsomt av for tiden. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Noen som har tips om noen sider med oversikt av leverandører?Ser nå at Ventelo har Fast-tlf og full pakke... venter på svar fra de om "full pakke" 8000469[/snapback] Har du sett på www.telepriser.no - høres ut som det er dette du ser etter? Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 24. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2007 nice, takker:) Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 Tusen takk til deg Espenevo! Har nå Halvert(!) de årlige utgiftene på Hjemmeside og ADSL Da er 2 av 4 telenor-produkter ute av huset Da gjenstår 6-7Mobilabbonemang +2xFast-telefon nr. Noen som har tips om noen sider med oversikt av leverandører? Ser nå at Ventelo har Fast-tlf og full pakke... venter på svar fra de om "full pakke" 8000469[/snapback] Hei, alltid hyuggelig å kunne hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå