jammi Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hei folkens! Trenger virkelig hjelp her Sitter her og skal lage profil på DeviantART, men når jeg trykker continue kommer det opp at jeg er IP-bannet, og det uten at jeg eller noen i familien har brukt siden før! Er det aldersgrense for å ha profil der, btw? Takk for alle tips og all hjelp! Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hei folkens! Trenger virkelig hjelp her Sitter her og skal lage profil på DeviantART, men når jeg trykker continue kommer det opp at jeg er IP-bannet, og det uten at jeg eller noen i familien har brukt siden før! Er det aldersgrense for å ha profil der, btw? Takk for alle tips og all hjelp! 7636710[/snapback] einaste løsninga ej kan sjå er vel å sende en mail til deviant-art der du forklarar saka. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Skulle signe meg opp der selv for et par uker siden og fikk akkurat samme meldinga. Grunnen som ble gitt var at IP addressen jeg sitter ved en gang i tiden har blitt bannet. Så sannsynligvis har jeg, og du, en IP-addresse som er blitt brukt tidligere og på et tidspunkt blitt bannet. En av løsningene skulle være å prøve å registrere en konto på en annen maskin (med en annen IP) for så etterpå å logge seg inn via den som er "bannet". Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Eller kontakte ISP og be om å bytte ip på grunn av at du er bannet uten å ha gjort noe Lenke til kommentar
jammi Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Har nå prøvd fra en annen IP, men heller ikke dette funker.. Det står enda at jeg er IP-bannet. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Har nå prøvd fra en annen IP, men heller ikke dette funker.. Det står enda at jeg er IP-bannet. 7656115[/snapback] Annen ip? Tipper du prøvde fra en annen maskin på nettverket du har hjemme... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Trekk ut ledningen fra routern/modemet, sett den inn igjen og gjør et nytt forsøk, med mindre du har fast IP, naturligvis. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 http://help.deviantart.com/568/ Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Du kan også bruke en åpen proxy, for å finne dem bruker du google Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 http://hidemyass.com 7657104[/snapback] Den siden hadde jeg glemt. Må jo være midt i blinken Lenke til kommentar
jammi Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Thanks folkens! Har prøvd alt nå ^^ Det må være noe med pcen.. Skal prøve på en annen pc senere i dag eller i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå