cp-nilsen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Har begynt å bruke amarok i det siste, og irriterer meg over at playlisten er case sensitive. Er ganske tungvindt å ha x antall forskjellige varianter av samme artist, som f.eks. "ACDC", "AcDc", "acdc" osv. Det samme med album. Med 15000 sanger orker jeg ikke gå gjennom all musikken og endre det. Går det an å skru av "case sensitive" ? Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hvorfor merker du ikke bare alle sporene og kaller artisten for AC/DC? Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Joda, gjør det på de artistene jeg hører mest på, men har ganske mange artister kan du si, ACDC var bare et eksempel. Og etter artister har jeg samme problem på album også. "EtAlbum" "Etalbum" "etalbum" etc. Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hvis du trykker på fanen "collection" eller "samling" eller lignende, får du opp til venstre en liste over alle artister/band, fks ACDC som egentlig skal være AC/DC, tar du bare å høyreklikk på ACDC og velg "edit information for X tracks" eller lignende på norsk så, skriver du AC/DC, så får du alle sangene der artisten AC/DC, samme med med albumene hvis du utvider hver artist... Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Som sagt, har ganske mange artister, og med flere album under hver artist igjen vil dette ta en del tid Så å bare kunne skru av case sensitive hadde vært kjempegreit hvis det er mulig. Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Har letet en del i Amarok, men der ikke ut til å finne noe sånt, har hatt samme problemet men har bare gjort det jeg nevnte, burde ikke ta så lang tid hvis du bare tar deg tid til det... Har omentrent 3000 sanger på datamaskinen her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå