FenrisC0de Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Kjøpte skjermbeskytteren løst for 9$ på JFK. Kan ikke si annet enn at kvaliteten på video er fantastisk. Skal prøve å ta noen bilder av det og se hvordan det blir EDIT: Lagt ut et bilde av video-funksjonen, men igjen.. vanskelig å vise kvaliteten. Kan ikke si annet enn at det funker og ser bra ut! Hvis det er ønske om det, kan jeg lage en liten video av Zune'en Endret 10. januar 2007 av Earth657 Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Det ser da ikke så ille ut. Ender nok opp med en sånn en sjæl en dag... Men programmet, noen bilder av det? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 (endret) Ah, du mener Zune Programmvaren? Skal ta noen bilder av det, samtidig som jeg holder på å legge ut en video. Sier ifra EDIT: Har lastet opp et par bilder nå.. Endret 10. januar 2007 av Earth657 Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 Video her! Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Takker, programmet så veldig lekkert ut. Spilleren er ALLT for fin Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Det skal fikses skal få opp bilder innen en time..sjekk bloggen EDIT: Bildene er oppe.. se her 7690382[/snapback] takker, Zune kommer nokk til å passe til 3000 kr headsettet mitt ja Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) Du er vell ikke stolt over prisen? Endret 11. januar 2007 av ondskapen Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Går det ann å bruke Wifi funksjonen til noe her i Norge? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Du kan jo sende bilder og musikk til andre Zune'er... Kan man sende film klipp med WiFi'en? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 11. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2007 Du kan fint bruke WiFi funksjonen her i Norge ja, men du er jo da foreløbig (jeg sier foreløbig, for Microsoft jobber med å utvikle funksjonen) avhengig av at det er en annen Zune spiller i nærheten. Du kan foreløbig (igjen, MS jobber med det) kun sende musikk (3plays\3days) og bilder. Ikke video enda, men dette tenker jeg kommer. Dette systemet er visstnok lett å fikse ved at man, ved en liten regfix kan bruke Zune`en som flyttbar disk, og dermed feks zippe filmer\album osv som du så kan sende til andre spillere.. Så er det bare å gå hjem og pakke ut .zip filen du har fått, også vips har du innholdet synket på spilleren Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Så er det ikke mange som går med musikk zippet tror jeg... Men det er da noe Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Men det blir spennende å se hva som kommer i form av firmware oppdateringer innen spilleren når europa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå