Gå til innhold

Skal oppdatere platesamlinga, noen anbefalinger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil ha anbefalinger av Blues- Psychedelia- Progressive- Folk- Acid- Kraut- /Rock fra 60-70tallet.

7636559[/snapback]

... Led Zeppelin?

• 1969 - Led Zeppelin
  • 1969 - Led Zeppelin II
  • 1970 - Led Zeppelin III
  • 1971 - Led Zeppelin IV
  • 1973 - Houses of the Holy
  • 1975 - Physical Graffiti
  • 1976 - Presence
  • 1979 - In Through the Out Door

Lenke til kommentar
Vil ha anbefalinger av Blues- Psychedelia- Progressive- Folk- Acid- Kraut- /Rock fra 60-70tallet.

7636559[/snapback]

... Led Zeppelin?

•  
  • 1969 - Led Zeppelin

• 1969 - Led Zeppelin II

• 1970 - Led Zeppelin III

• 1971 - Led Zeppelin IV

• 1973 - Houses of the Holy

• 1975 - Physical Graffiti

• 1976 - Presence

• 1979 - In Through the Out Door

7637375[/snapback]

Eier hele Zeppelin samlinga

Men takk for svaret :)

Lenke til kommentar

Camel, kanskje? "Mirage" og "Music inspired by the snow goose" er relativt bankers. Genesis, "Selling England by the pound" og "Lamb lies down on Broadway" kan vel også anbefales det progressive hodet. Hører mye prog selv, men det er av nyere dato..

Endret av JLa
Lenke til kommentar
Camel, kanskje? "Mirage" og "Music inspired by the snow goose" er relativt bankers. Genesis, "Selling England by the pound" og "Lamb lies down on Broadway" kan vel også anbefales det progressive hodet. Hører mye prog selv, men det er av nyere dato..

7638035[/snapback]

Hva med The Who?

7638080[/snapback]

Beklager om jeg ikke har vært veldig klar i forklaringen min, men jeg har Camel "Mirage" og flere album av dem, Genesis har jeg også en del av. The Who har jeg nesten alt av.

Men takk for svarene. Er mer ute etter "sjeldnere" band, da jeg har hørt om de mest kjente, se den listen jeg har skrevet opp, som et eksempel på band. :)

Lenke til kommentar

De bandene du ramser opp i åpningsinnlegget må jeg ærlig innrømme at ikke sier meg noe som helst, så det blir vanskelig for meg å anbefale noe på dét grunnlaget. Jeg ser imidlertid at du nevner 60- og 70-tallsrock, og i den forbindelse vil jeg anbefale Faces. Sjekk ut samlealbumet The Best of Faces: Good Boys... When They're Asleep. 70-talls blues-rock på sitt beste. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...