NothinDoin™ Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Hei..! Jeg og noen venner har just starta en ''clan'' på cs og alle skal ha en tag hver..problemet er bare hvor jeg skal få tak i det!?! Noen som kan lage en til meg? Jeg heter dette på counter strike : eL | ObjectZ hyggelig om jeg får hjelp Endret 3. januar 2007 av NothinDoin Lenke til kommentar
jibbjibb Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hei..!Jeg og noen venner har just starta en ''clan'' på cs og alle skal ha en tag hver..problemet er bare hvor jeg skal få tak i det!?! Noen som kan lage en til meg? Jeg heter dette på counter strike : eL | ObjectZ hyggelig om jeg får hjelp 7636557[/snapback] Det er vell kanskje lurt å legge dette innlegget på et annet forum... Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Hei..!Jeg og noen venner har just starta en ''clan'' på cs og alle skal ha en tag hver..problemet er bare hvor jeg skal få tak i det!?! Noen som kan lage en til meg? Jeg heter dette på counter strike : eL | ObjectZ hyggelig om jeg får hjelp 7636557[/snapback] Det er vell kanskje lurt å legge dette innlegget på et annet forum... 7658885[/snapback] nei, egentlig ikke Lenke til kommentar
XplittR Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Kan du forklare kva du meiner med en "tag"? Oversatt frÅ engelsk betyr vel det "gjemsel/tikken" trur eg. Og kor skal du bruke det? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Det jeg mener med en Tag er et bra bilde (i dette tilfellet Counter-Strike) med det nicket / navnet jeg skrev lenger oppe i bildet (Kansje noen fete bokstaver som passer til bildet!?!) Noen som kan hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå