Kurt P Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) Når jeg skrur opp lyden til middels på høyttaler og evt. Headset som er tilkoblet til min stasjonære pc så begynner det å skurre mer og mer fra elementene, dette har ikke noe med at jeg spiller noe lyd, men så lenge jeg skrur opp volumet på innstillingene så begynner det sakte men sikkert å skurre. Jeg må også restarte pcn for å få lyd på begge (alle) sidene hver gang pcn har blitt avslått. Er det lydkortet mitt som begynner å synge på siste verset? Endret 7. januar 2007 av Kurt P Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 Ingen som kan gi meg noe svar på dette? Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 hmm.. ingen som vet dette? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Hvilket lydkort har du? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Du kan jo alltids si hvilket lydkort du har, så kan du også ta å oppdatere driverene til det lydkortet du har Er det et integrert lydkort på et litt eldre hovedkort, er det nesten bare et spørsmål om litt tid før det blir om til drit Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Sannsynligvis elektromagnetisk støy fra andre komponenter i pc-en. Hadde selv et pci-lydkort som ble påvirket av støy fra en pci sata kontroller. Problemet ble løst ved at jeg flyttet lydkortet til pci sporet lengst vekke fra raid kontrolleren. Kan også være en dårlig kontakt en eller annen plass om lager støyen. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Jeg har Creative Sound Blaster Live 24 Bit... Er det et brukbart kort forresten? Det har fungert fint helt til for et par uker siden. Kanskje burde jeg investere i et nytt kort alikavel Har dette 5.1 settet : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=325447 Kan vel kanskje få enda litt klarere og bedre lyd med et nytt lydkort til 3-400 kr.. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Du har ikke prøvd å installere drivere på nytt og oppdatert? Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 5. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2007 Du har ikke prøvd å installere drivere på nytt og oppdatert? 7651029[/snapback] Jeg har ikke driver cdn, og jeg vet heller ikke hvor jeg finner dem Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Du har ikke prøvd å installere drivere på nytt og oppdatert? 7651029[/snapback] Jeg har ikke driver cdn, og jeg vet heller ikke hvor jeg finner dem 7652398[/snapback] http://no.europe.creative.com/support/down...ype=1&x=56&y=15 Endret 5. januar 2007 av Thorsen Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Du har ikke prøvd å installere drivere på nytt og oppdatert? 7651029[/snapback] Jeg har ikke driver cdn, og jeg vet heller ikke hvor jeg finner dem 7652398[/snapback] http://no.europe.creative.com/support/down...ype=1&x=56&y=15 7652941[/snapback] Si ifra om dette hjeper Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 6. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2007 Dette løste faktisk alle problemene.. Tusen takk Merklig at jeg ikke kom på å gjøre dette før .. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Så bra! Jeg er bare glad for å kunne hjelpe deg, det er jeg sikker på at Thorsen også er Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Faktisk så løste det ikke problemet med at jeg må restarte pcn hver gang etter den har blitt avslått for å få lyd på alle sider.. får kun på høyre siden til vanlig.. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Avinstaler alt som har med lydkortet å gjøre. Så instalerer du første utgaven av drivene dine, så oppdaterer du dem. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 10. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2007 men jeg har ikke orginal cdn til driverne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå