tommyss Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 hei jeg har en golf 3.. også lurer jeg på ossen styling jeg burde velge til den bilen.. også ossen farge jeg burde lakke den i.. vil ha den helt spesiel.. så lurer derfor på noen råd.. hjelpppp hehe Lenke til kommentar
sigen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Ut ifra det du skriver har du litt penger å bruke på dette (bare lakk koster ganske mye) Men hvis du sjekker denne, og ser litt rundt på bilforumet.net så finner du sikkert inspirasjonen du trenger. I og med at det er en Golf er det vanskeligt å lage noe nytt, så du må ha meget spesiell styling, lakk og interiør for at du skal skille deg veldig ut. Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 syntes golf 3 er pen uten styling og jeg, som sagt se marvil sin som er nesten ikke styla og har meget pent utseende: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=439490&hl= Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Når det gjelder styling er du heldig, det er få biler som har så mye stylingdeler tilgjengelig som G3.. Mine tips er; Felger (17" eller 9*16) Senk (60/40 eller gjerne justerbart) Lykter (bytte ut alle lykter omtrent, finnes mye pent) Frontleppe (enten diskret stylingleppe, eller gjerne VR6-leppe) Lakkere helt ned (om det ikke er gjort) Soting Om du vil ha mer styling; Frontfanger Sideskjørt Bakleppe (type Rieger, husker ikke modell) Bakrutesenker Lykke til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå